Vista, bluetooth en laptop HP 6710b

Status
Niet open voor verdere reacties.

fweijers

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2005
ik ben bezig met het overzetten van foto's van mijn mobiel naar mijn laptop. Dit lukt, maar het verloopt ontzettend traag en daarbij kan ik telkens maar 1 foto tegelijk oversturen. Zelfs als ik meerdere foto's geselecteerd heb.

Heeft iemand tips om die verbinding sneller te maken, en meerdere foto's tegelijk als batch te versturen?

Met eventuele SD-kaart?(sommige mobiels hebben die)
Kabel tussen telefoon & PC

Weet niet of je met de PC kunt bladeren in de telefoon. Misschien een optie om er meer tegelijk uit te trekken?

de bedoeling is dat ik de foto's via bluetooth overzet .. en het liefst dus in 1 keer alle foto's.

Over de snelheid: van laptop naar telefoon gaat redelijk snel (ik denk ongeveer 80kb per sec), maar van telefoon naar lapop haal ik maar 4kb per seconde, wat dus heel traag is.

Kan je niet met je verkenner van je bluetooth op je PC bladeren in je telefoon dan?
of ben je al klaar...
inmiddels

Iemand nog ideeen hoe

1) bluetooth te versnellen is voor het overzetten van bestanden van telefoon naar Windows Vista?
(andersom gaat dus wel op normale snelheid)

2) Windows Vista meerdere bestanden te laten accepteren?

ok:

voortaan in vista niets doen met bluetooth; gewoon de applicatie van je telefoon installeren en vervolgens die applicatie de connectie via bluetooth laten regelen met Vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan