Vista Boot menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

enna

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
Berichten
29
Ik wil Windows Vista opnieuw installeren op mijn pc,
Normaal is het de installatie cd erin doen en de pc herstarten en op de F toets drukken die word aangegeven voor het boot menu. Maar welke F toets ik ook indruk ik kan niet in het boot menu komen en daardoor kan ik ook Windows Vista niet opnieuw installeren.
Weet iemand een andere manier om in het boot menu te komen zodat ik alsnog Windows Vista kan installeren ???

bvd
 
Normaal kun je ook in de bios de volgorde aangeven zodat je eerst opstart van cd/dvd.
 
ja klopt, maar welke F toets ik ook indruk ik kan niet in de bios komen en daardoor ook niet aangeven dat ik wil opstarten via cd/dvd
 
De mogelijkheid bestaat dat bootvolgorde al goed staat ingesteld. Dus dvd erin en kijken wat er gebeurt.
Kijk eens in de bijgeleverde documentatie welke toets je moet hebben. Het kan ook Del of Esc zijn.
 
Heb de installatie dvd er in gedaan maar windows start gewoon normaal op.
Ik heb de toetsen Del en esc al geprobeerd, en ook al F8 maar hij wil maar niet in het boot menu komen. En heb ook niets veranderd in het boot menu. Is er nog een andere manier om in het boot menu te komen ???
 
Eerst wil ik even dit zeggen: Man, ik wordt echt altijd afgeleid door de banner van jou waardoor ik daar steeds naar ga kijken ipv. de tekst te lezen :p :D

Maar goed, is het een pc of laptop want ik denk niet dat dat al vermeld was...

Als het een gewone pc is, heb je dan een usb-toetsenbord?
 
Sorry voor die banner :shocked:,

Het gaat om een pc,

En heb inderdaad een USB toetsenbord.
 
Als je gewoon kunt opstarten, kijk dan eens in apparaatbeheer bij je toetsenbord.
Heb je geen toets met F-lock of id.
Probeer eens een ander toetsenbord.
 
Ik heb me laten vertellen dat je ook een oude wedste aansluiting (toetsenbord) maar ik heb die aansluiting niet. Wat kan ik nog meer proberen om in de bios te komen
 
Ik heb me laten vertellen dat je ook een oude wedste aansluiting (toetsenbord) maar ik heb die aansluiting niet. Wat kan ik nog meer proberen om in de bios te komen

F10, F11, F12 probeer die nog even.

gr. jerry
 
heb de toesten F10, 11 en 12 al meerdere malen geprobeerd maar hij komt gewoon niet in het bios menu :confused:
 
Eerst wil ik even dit zeggen: Man, ik wordt echt altijd afgeleid door de banner van jou waardoor ik daar steeds naar ga kijken ipv. de tekst te lezen :p :D
De banner is ook veel te groot, uit de voorwaarden van Helpmij;
De totale afmetingen van je handtekening mag nooit meer zijn dan 100 × 475 pixels en 100KB groot.

De huidige banner is 147x720 pixels groot. Bij deze het verzoek de banner te verwijderen of aan te passen, zodat deze aan de voorwaarden voldoet.
 
Had hem inmiddels verwijderd :eek: om verwarring te voorkomen
 
Bedankt voor het aanpassen. Je mag deze wel plaatsen, mits ie aan de voorwaarden voldoet.
 
Je zal inderdaad even met een toetsenbord met PS/2 aansluiting het Bios in moeten komen. Waarschijnlijk kun je dan ook instellen dat je een USB toetsenbord wil kunnen gebruiken om in het Bios te kunnen.
 
Ik heb een Dell computer type : Dimension E521 (ongeveer 1,5 jaar oud)
 
Waarom aanraden een Bios update te doen?:confused: Hieraan zijn risico's verbonden. Gewoon even een ander toetsenbordje lenen met een PS/2 aansluiting in plaats van een USB aansluiting.

PS de link werkt niet en als je de dubbele HTTP:// verwijderd kom je bij Wikipedia uit.
 
Laatst bewerkt:
Had hem inmiddels verwijderd :eek: om verwarring te voorkomen

Het was echter maar een grapje hoor over die banner ;)
Het feit dat deze te groot was viel me niet zo op...

Maar dè oplossing zou inderdaad moeten zijn dat je even een ander toetsenbord gaat lenen met die andere aansluiting.

Echter zoals Dejerry daar vermeld zou een bios-update misschien wel kunnen helpen zodat je toetsenbord herkend wordt maar dit is niet zonder risico's :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan