Vista boot niet meer na..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morbius

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
Goedendag,

Het simpelste klusje word opeens een lastig probleem..

Ik moest op een laptop ; Een nieuwere versie van Norton Antivirus erop zetten.. Normaal overschrijft de nieuwe versie de oude versie, maar dit maal had ik gewoon er voor gekozen om oude versie te verwijderen en dan de nieuwe te installeren.
Zo gezegt zo gedaan.. Na de oude versie te hebben geuninstaleerd, vroeg hij of ik wou rebooten, de pc was bezig,, na het laad balkje krijg je normaal je inlog scherm dit maal niet het geval... Het scherm blijft zwart..

Dus even kort : Ik heb Norton verwijdert, reboot en hij flipt hem.. geen inlog scherm.. veilige modus heeft het zelfde verhaal..

Staan belangrijke documenten op.. dus zo simpel als backup terug zetten gaat niet werken :confused: ik moet eerst die documenten hebben..

Ik hoor graag van u..

M.v.g. Leon Vos

Laatst bewerkt:
Goedendag,

Het simpelste klusje word opeens een lastig probleem..

Ik moest op een laptop ; Een nieuwere versie van Norton Antivirus erop zetten.. Normaal overschrijft de nieuwe versie de oude versie, maar dit maal had ik gewoon er voor gekozen om oude versie te verwijderen en dan de nieuwe te installeren.
Zo gezegt zo gedaan.. Na de oude versie te hebben geuninstaleerd, vroeg hij of ik wou rebooten, de pc was bezig,, na het laad balkje krijg je normaal je inlog scherm dit maal niet het geval... Het scherm blijft zwart..

Dus even kort : Ik heb Norton verwijdert, reboot en hij flipt hem.. geen inlog scherm.. veilige modus heeft het zelfde verhaal..

Staan belangrijke documenten op.. dus zo simpel als backup terug zetten gaat niet werken :confused: ik moet eerst die documenten hebben..

Ik hoor graag van u..

M.v.g. Leon Vos

Alsjeblieft ik heb snel een reactie nodig.

je moet norton met een progje verwijderen
klik hier als je hier mee verwijdert gaat het wel (heb ik ook gehad)

Laatst bewerkt:
Dan nog even een vraagje hier over.. op die site staat dat je hem moet opslaan en hem moet uitvoeren.. maar op die vista laptop kan je geen eens in Vista zelf..

is het programma bootable?

neen maar kan je niet in veilige mode in vista en dan uw norton verwijderen

Nee, ook veilige modus blijft zwart na het laad schermpje van windows..

Nee, maar die kan ik wel regelen van een vriend.. ( het is niet de bedoeling dat ik die schijf wis he :P ) of zit er op die vista cd meerdere opties?

als je de vista dvd insteekt en boot van cd dan moet je computer herstellen klikken en dan systeem herstel dan doe klik je waneer je norton verwijdert hebt dan moet hij normaal gaan

ik ben achter het probleem maar niet achter de oplossing :P

Op een of andere manier heeft Norton ook mijn drivers van mijn videokaart verwijdert..

Vista DVD en dan al die dingen terugzetten heeft geen nut.. hij vindt niets..

Hopelijk dat iemand een oplossing weet

ik ben achter het probleem maar niet achter de oplossing :P

Op een of andere manier heeft Norton ook mijn drivers van mijn videokaart verwijdert..

Vista DVD en dan al die dingen terugzetten heeft geen nut.. hij vindt niets..

Hopelijk dat iemand een oplossing weet
Enige maanden geleden had ik ook een opgefokte Vista. En er stonden ook nog belangrijke documenten op mijn schijf.
Ik heb toen met een BartPEboot-schijf (nota bene voor XP) mijn systeem kunnen binnendringen en heb toen alle belangrijke docs naar een USB-stick kunnen copiëren.
Toen heb ik Vista er weer opnieuw opgezet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan