Vista booten van dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast3913

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2006
Berichten
77
Hallo beste mensen.

Ik heb mn vista dvd naar mn computer gekopieerd en er de nieuwste windows updates in geintegreerd zodat ze meegeinstalleerd worden bij een nieuwe installatie. maar nu wil ik vista booten bij het opstarten om de pc helemaal te formateren maar ik kom niet in de setup. ik kom tot: Boot from cd:
Dan start hij gewoon weer windows xp op die ik er al op had staan.

Hoe krijg ik het weer gerepareerd zodat ik wel bij het opstarten de setup van windows vista kan draaien.

Bedankt voor de hulp alvast.
 
Hallo beste mensen.

Ik heb mn vista dvd naar mn computer gekopieerd en er de nieuwste windows updates in geintegreerd zodat ze meegeinstalleerd worden bij een nieuwe installatie. maar nu wil ik vista booten bij het opstarten om de pc helemaal te formateren maar ik kom niet in de setup. ik kom tot: Boot from cd:
Dan start hij gewoon weer windows xp op die ik er al op had staan.

Hoe krijg ik het weer gerepareerd zodat ik wel bij het opstarten de setup van windows vista kan draaien.

Bedankt voor de hulp alvast.

Heb je de bootvolgorde wel goed staan, dat hij eerst van dvd moet starten door op een toets te drukken.
 
Ik heb mn vista dvd naar mn computer gekopieerd en er de nieuwste windows updates in geintegreerd zodat ze meegeinstalleerd worden bij een nieuwe installatie

Hoe heb je dat gedaan? En er weer een nieuwe DVD van gemaakt??
Vertel eens wat meer!
 
De bootvolgorde kan ik niet direct verandere in de bios. de windows xp cd start wel op maar b ij de vista zegt hij: Boot from cd:
Dan start hij gewoon op. ik heb al genoeg dvd's ver*****.
 
Maar nog geen antwoord op mijn vraag HOE je die Vista DVD hebt samengesteld en gebrand...
 
Oops sorry

Sorry niet goed opgelet.
Ik heb gewoon van de originele dvd alles af gekopieerd en er met command line de updates in geintegreerd. (weet ze effe niet meer uit mn hoofd). toen heb ik de geupdate versie van vista (degene op mn pc dus) gebrand onder het udf systeem met nero op een dvd.
 
Ja die wou ik net gaan proberen. ik heb de afgelopen dagen windows xp 3x opnieuw geinstalleer omdat hij raar deed. en kreeg vlite niet geinstalleer. wat blijkt nu: staat er op een cd van me een virus die het systeem iedere keer beschadigde. nou ik ga vlite eens proberen en update mn post als het eindelijk gelukt is of niet.
 
Hmm. vLite vraagt nu naar een minifilter met de naam File System Filter manager.
Ik moet mn windows xp cd opgeven. en als ik dat doe zegt hij: wrong cd or filter manager files not present.
De cd die ik heb heeft service pack 1 geintegreerd maar meer ook niet.
Kan ik File System Filter manager ergens los downloaden. ik zoek momenteel ook op andere forums maar hebt nog nix gevonden.
ik heb het ook geprobeerd met mn service pack 2 cd maar ook geen gewenst resultaat
 
ja ik weet het maar dit topic gaat over Vista en krijg vista niet geboot van mn zelfgemaakte dvd. Dan heb ik toch Vlite nodig als ik Vista wil slipstreamen? o ja. mischien veroorzaakt dat de verwarring. vlite vroeg naar mn windows xp cd. niet mn vista

Mischien xp eens upgraden met service pack 2. ja, dat ga ik nu doen. dan denk ik dat ik het heb opgelost

Aanpassing: Nu ik service pack 2 heb geinstalleerd kan ik vlite gaan gebruiken
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan