vista+corel print house magic

Status
Niet open voor verdere reacties.

14Diana

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
Berichten
4
Hallo
Ik weet het is een 'oudje':love: maar graag zou ik corel print house magic weer op mijn computer zetten. Maar hij doet het niet met Vista . Hiervoor met XP wel.Wie weet of ik iets moet downloaden om hem weer te laten draaien?
Groet Diana
 
Het programma is wel te installeren onder vista? Zo ja klik met rechts op het icoon en ga naar eigenschappen om daar de compatibiliteit op XP te zetten.
 
Het programma is wel te installeren onder vista? Zo ja klik met rechts op het icoon en ga naar eigenschappen om daar de compatibiliteit op XP te zetten.

Hallo Cor

Nee ik krijg hem ook niet geinstalleerd . Tijdens install komt iets van kan bron niet vinden en red istnt\ctl3D32.dll. fout :confused:
 
Dan vrees ik dat de installatie niet zal lukken.
Heb gegoogeled op zowel de foutmelding als op print house magic + Vista, echter niks kunnen vinden.
 
Dan vrees ik dat de installatie niet zal lukken.
Heb gegoogeled op zowel de foutmelding als op print house magic + Vista, echter niks kunnen vinden.

Hallo Cor
Ik heb ook al zitten zoeken . Volgens mij bestaat heel het print programma niet meer. Ik heb nog een email naar Corel gestuurd maar ik ben bang dat het niet meer gaat lukken.
Bedankt voor het meedenken:thumb: Groet Diana
 
Print house Magic in Vista

Hallo,

Je kan Corel print house Magic wel gebruiken in vista klik met je rechter muisknop op het icoontje en in plaats voor Xp te kiezen moet je windows 98/windows Me kiezen en dan werkt hij wel.

Groetjes Chris:thumb:
 
Hallo
Ik weet het is een 'oudje':love: maar graag zou ik corel print house magic weer op mijn computer zetten. Maar hij doet het niet met Vista . Hiervoor met XP wel.Wie weet of ik iets moet downloaden om hem weer te laten draaien?
Groet Diana

Hallo Diana, ik heb wellicht een wat brutale vraag maar ik ben ook in het bezit van Cor Print House Magic maar heb geen serienummer meer (ik ben de doos kwijt maar heb nog wel de 3 cd's). Zou ik misschien jouw code mogen gebruiken om te kijken of ik e.e.a. op mijn pc geinstalleerd krijg. Als je het niet wilt begrijp ik het ook hoor, maar zo kan ik er niets meer mee. Heb ook telefonisch contact gehad met Corel en zij geven aan dat de cd's niet meer door Corel worden ondersteund. Ik heb echter van hen nog wel een aantal serienummers doorgekregen maar deze werkten helaas niet. Dat vermoedden hadden zij ook wel omdat hun database met serienummers niet teruggaat tot 1997.

Indien iemand anders nog andere ideeen heeft dan lees ik deze graag

Alvast bedankt voor een eventuele reactie.

Groeten,

Daan
 
Laatst bewerkt:
hoi zie nu pas je vraag
ik heb nog wel een oude code
misschien heb je er iets aan

PH3X0-654K850182
de nul kan ook en O zijn

gr christ
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan