Goedemorgen,
Ik heb vorige week een laptop van een goede vriend van mij overgekocht. Het is een Medion en heeft altijd zonder problemen op Vista gelopen in het jaar dat deze vriend hem had. Omdat ik een verse computer wou hebben we Vista opnieuw geïnstalleerd toen ik hem kreeg, maar nu crasht hij ineens wanneer ik connectie maak met het internet.
De foutmelding die hij geeft is als volgt:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: d1
BCP1: BADBAE0A
BCP2: 00000002
BCP3: 00000000
BCP4: 80620596
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Ik zit nu trouwens wel op internet met mijn laptop, maar dat lukt alleen met Veilige Modus met netwerkmogelijkheden.. Wat mij dan logisch lijkt is dat de drivers niet up to date zijn maar bij apparaatbeheer heb ik alles gecontroleerd en niks kunnen vinden.
Dus, aan alle mensen die veel slimmer zijn dan ik, kunnen jullie mij helpen?
Ik heb vorige week een laptop van een goede vriend van mij overgekocht. Het is een Medion en heeft altijd zonder problemen op Vista gelopen in het jaar dat deze vriend hem had. Omdat ik een verse computer wou hebben we Vista opnieuw geïnstalleerd toen ik hem kreeg, maar nu crasht hij ineens wanneer ik connectie maak met het internet.
De foutmelding die hij geeft is als volgt:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: d1
BCP1: BADBAE0A
BCP2: 00000002
BCP3: 00000000
BCP4: 80620596
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Ik zit nu trouwens wel op internet met mijn laptop, maar dat lukt alleen met Veilige Modus met netwerkmogelijkheden.. Wat mij dan logisch lijkt is dat de drivers niet up to date zijn maar bij apparaatbeheer heb ik alles gecontroleerd en niks kunnen vinden.
Dus, aan alle mensen die veel slimmer zijn dan ik, kunnen jullie mij helpen?