Lientje_74
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 apr 2004
heey! thanx, ga het vandaag nog uitproberen :thumb:
Groetjes ***Lientje***
Groetjes ***Lientje***
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heey dank je wel! Ik heb het uitgevoerd, en ik zal DEP weer inschakelenEigenlijk uiteindelijk een hele simpele oplssing, maar je moet het maar net ff weten hè
![]()
Groet ***Lientje***
DEP in Vista schijn je ook zo te kunnen disablen:
http://www.tech-recipes.com/rx/1261/vista_disable_dep_noexecute_protection_fix_explorer_crashing
Ik heb er ook een gekocht.
Hier de oplossing van Acer
Sterkte allemaal
CSD_Benelux (CSD_Benelux@acer-euro.com) + Contactpersoon toevoegen
Aan: anknieuwenburg@live.nl
Onderwerp: (21) Problemen met DEP
Da's handig.
Iets nieuws uitvinden om daarna aan klanten het advies te geven om het uit te schakelen.
als je Acer eDataSecurity verwijderd ben je er ook...
dan werkt het weer perfect. Probleem bij mij nu is echter dat ik via bcdedit.exe /set {current} nx alwaysoff, DEP heb uitgeschakeld maar ik krijg het nu niet meer in de oorspronkelijke staat terug!!!
Om uw problemen met DEP op te lossen moet u de volgende stappen uitvoeren:
1 ) Start het systeem op en druk direct nadat het witte Acer logoscherm verdwenen is, een aantal malen op de F8 toets totdat er een keuze menu verschijnt.
2) Kies de regel Windows opstarten in Veilige modus
3) Nadat windows is opgestart ga naar start=>uitvoeren en type de volgende regel in, gevolgd door de Enter toets
bcdedit.exe /set {current} NX AlwaysOn
Men kan ook zonder veilige modus deze regel invoeren:
Rechtstreeks uit Vista zelf : Start / Alle programma's / Bureauaccesoires / Opdrachtprompt
met rechtermuisknop aanklikken en --> uitvoeren als administrator aanklikken.
bovenste regel invoeren in het scherm
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.