Vista drivers HP scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.
scanjet 4300C

Is hier ook een driver voor vista want op de hp site staat dat die er niet is anders moet ik hem weg doen.bvd Gr Harry

ik heb de driver voor mijn scanjet 4430 c gedownload, maar mijn scanner wil nog steeds niet werken onder vista. Is er iemand die weet welke stappen ik moet volgen en bij wie de scanner dus wel werkt onder vista?

Alvast bedankt!!

grz, Sven

Scanjet 3400C

Hoi,:D

Ik heb Windows Vista geïnstalleerd en zoals je wel kunt denken de Scanjet 3400C werkt niet meer. Dus heb ik de drivers nodig :confused:

Zou je ze kunnen doorsturen naar
Jordy_leendert@hotmail.com

Alvast bedankt!!;)

Hallo

Ik probeer nu al meer dan een week de driver voor scanjet 4470c binnen te halen maar ik geraak maar niet binnen op je server.

Zou je mij die aub kunnen bezorgen.

Greetz ROSS

ook driver nodig voor scanjet 5370c

Hallo Patrick ik ben ook opzoek naar een driver die werkt onder vista voor de scanjet 5370c. zou je die kunnen emailen of zeggen waar die nog te downloaden is.

Alvast bedankt

Emiel Baltus
e.baltus@quicknet.nl

[Mod-aanvulling: bericht vanuit ander topic hier naartoe verplaatst]

Laatst bewerkt door een moderator:
HP Scanjet 4470c

Graag had ik ook de Vista driver voor de HP Scanjet 4470c gekregen. De downloadsites zijn helaas niet meer bereikbaar. Kunt u ze nogmaals posten of een mailtje sturen naar devoslenny@hotmail.com.

't Zou zonden zijn om zo'n trouwe scanner te moeten dumpen omwille van Vista ...

Alvast bedankt.

Lenny

Bedankt voor die link maar helaas lijkt de site niet goed te werken, of ik doe iets verkeerd.

Ik heb de juiste driver gevonden en heb me geregistreerd en ben ingelogd. Maar als ik de juiste driver aanklik, kom ik telkens gewoon weer bovenaan de pagina terecht. Er wordt dus niets ter downloading aangeboden.

Lenny

Het bleek dus dat @Home mijn IP had veranderd. Vanaf nu weer online.

Ik heb het bestand kunnen downloaden. Soms moet je een paar keer proberen om binnen te raken op de server.

Helaas werkt de driver in mijn geval niet. Hij raakt geïnstalleerd en Vista herkent mijn scanner, maar ik kan hem niet gebruiken, noch vanuit het scanprogramma noch als import vanuit andere programma's. Als ik probeer te scannen krijg ik ofwel de melding dat er geen scanner is ofwel krijg ik ActiveX scriptfouten van IE.

Ik ga niet teveel prutsen met mijn Vista want 't is sowieso allemaal nog erg delicaat.

Ik denk de scanner gewoon verder te gebruiken met mijn XP laptop.

Lenny

Ik heb het bestand kunnen downloaden. Soms moet je een paar keer proberen om binnen te raken op de server.

Helaas werkt de driver in mijn geval niet. Hij raakt geïnstalleerd en Vista herkent mijn scanner, maar ik kan hem niet gebruiken, noch vanuit het scanprogramma noch als import vanuit andere programma's. Als ik probeer te scannen krijg ik ofwel de melding dat er geen scanner is ofwel krijg ik ActiveX scriptfouten van IE.

Ik ga niet teveel prutsen met mijn Vista want 't is sowieso allemaal nog erg delicaat.

Ik denk de scanner gewoon verder te gebruiken met mijn XP laptop.

Lenny

Om welke scanner gaat het?

Vista driver voor HP 5370C

Patrickt,
Ik heb de driver HP 5370C Radiosensation.rar gedownload, maar ik krijg het niet in orde telkens ik Vista naar de driver laat zoeken krijg ik de melding: in de map bevindt zich geen driver.
Heeft het misschien iets te maken met mijn Vista 64 bit ?
Is het misschien mogelijk de driver op een andere manier aan mij door te mailen ? Eventueel een korte uitleg wat ik moet doen.
Dank u op voorhand

Patrickt,
Ik heb de driver HP 5370C Radiosensation.rar gedownload, maar ik krijg het niet in orde telkens ik Vista naar de driver laat zoeken krijg ik de melding: in de map bevindt zich geen driver.
Heeft het misschien iets te maken met mijn Vista 64 bit ?
Is het misschien mogelijk de driver op een andere manier aan mij door te mailen ? Eventueel een korte uitleg wat ik moet doen.
Dank u op voorhand

Bij de driver van de 5370 moet je eerst rechts klikken op het exe bestand, en kiezen voor de XP SP2 compabiliteitsmodus..

Goede morgen Patrick,
Ik heb mijn driver voor HP5370C trachten te installeren zoals je hebt voorgesteld met de programmacompatibiliteit WindowsXPmet Service Pack 2 maar de driver wordt niet geinstalleerd.
Ik kom nog eens terug op mijn 64 bit systeem ( De dikke Van Duuren zegt:
32 bits stuurprogrammas kunnen niet meer gebruikt worden)
Groetjes

Die 64-bit had ik ff overheen gelezen. Inderdaad, deze drivers zijn niet voor het 64-bits systeem..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan