Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het bleek dus dat @Home mijn IP had veranderd. Vanaf nu weer online.
Ik heb het bestand kunnen downloaden. Soms moet je een paar keer proberen om binnen te raken op de server.
Helaas werkt de driver in mijn geval niet. Hij raakt geïnstalleerd en Vista herkent mijn scanner, maar ik kan hem niet gebruiken, noch vanuit het scanprogramma noch als import vanuit andere programma's. Als ik probeer te scannen krijg ik ofwel de melding dat er geen scanner is ofwel krijg ik ActiveX scriptfouten van IE.
Ik ga niet teveel prutsen met mijn Vista want 't is sowieso allemaal nog erg delicaat.
Ik denk de scanner gewoon verder te gebruiken met mijn XP laptop.
Lenny
Patrickt,
Ik heb de driver HP 5370C Radiosensation.rar gedownload, maar ik krijg het niet in orde telkens ik Vista naar de driver laat zoeken krijg ik de melding: in de map bevindt zich geen driver.
Heeft het misschien iets te maken met mijn Vista 64 bit ?
Is het misschien mogelijk de driver op een andere manier aan mij door te mailen ? Eventueel een korte uitleg wat ik moet doen.
Dank u op voorhand
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.