vista drivers op 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

rednas16

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2010
Berichten
175
hallo ik heb windows 7 geinstalleerd op windows vista maar wel geherrinstalleerd niet ge-upgrade men drivers zijn er echter niet in een windows 7 vorm hoe moet ik dit oplossen ??
ze werken ook niet mocht ik tog men drivers installeren ondanx ze voor windows vista zijn


grtzz
 
drivers

ligt er alleemaal aan of je windows7 64 of 32 bit is
zo als je dat weet
kun je vervolgens naam van je moederbord op zoeken dit kan met osftware als pcwizzard
of everrrest
of de zij kant van de kast open draaien en het merk en type op schrijven hier mee kun je vana de fabrikant van je mobo en daar de goede drivers weg halen
veel plezier er mee kom je er niet uit laat maar weten
 
ligt er alleemaal aan of je windows7 64 of 32 bit is
zo als je dat weet
kun je vervolgens naam van je moederbord op zoeken dit kan met osftware als pcwizzard
of everrrest
of de zij kant van de kast open draaien en het merk en type op schrijven hier mee kun je vana de fabrikant van je mobo en daar de goede drivers weg halen
veel plezier er mee kom je er niet uit laat maar weten

blijkbaar niet ik had vista 32 bit medion uit de aldi van een 5 tal jaar terug nu windows 7 opgezet werkte goed ook zonder drivers en nu werkt de wireless kaart nemeer hij word herkent maar op vista had ik een touch-knopke waarmee ik de wifi kon uitschakelen nu onder windows 7 werkt dat knopke nemeer maar in ene keer kreeg ik tog de melding dat via die knop tog de wifi uitgeschakelt

dat is dus het probleem nu is men plan windows vista er terug op te zetten omdan gwn te upgreade ipv herrinstalere naar windows 7 krijg ik dan nogaltijd het probleem met de drivers ?
 
ik weet niet wat voor een pc/laptop is maar op de site van Dell, HP ofzo kan jr gewoon de drivers vinden en ook de windows 7 versie :thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan