vista en geen internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepper

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Hallo, wie kan me helpen op mijn nieuwe pc een simpele internet verbinding te maken en laten werken.

ik heb een nieuwe pc gekocht ( gedateerd maar prijsgunstig type) een packard Bell Imedia 1140, intel core 2 quad q6600 2.4 GHz, 2 GB 700mb etc.
lijkt goed ...op VISTA na,niet prettig voor een verwende XP aanhanger
Ik kan geen internet verbinding werkend krijgen. Ik typ dit nu op de new pc via de internet gedeelde verbinding - netwerk van een oude oude ex pc.
Het oude vertrouwde alcatel modem speedtouch werkt perfect op de oude pc, ik heb op thomson page de nieuwe driver/instalatie voor Vista gedownl. en geinstal. en het modem werkt correct ( zegt apparaatbeheer )

Met het modem in de nieuwe pc ( los van netwerk ) maak ik een nieuwe verbinding voor internet... gebruikersnaam@planet.nl/ wachtwoord ( automatisch ip adres etc ) en ik krijg de bekende foutmelding 815 geen ? service naam ? geen verbinding niets.
veel gelezen over dit ? vista probleem maar geen oplossingen gezien, behalve mijn eigen final solution..... asta la Vista welkom XP of is er een forum expert met een zwak voor Vista ? en heplt mij aan een werken de verbinding.
thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan