Vista en MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

promaster

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2005
Berichten
17
Help!!!

Ik heb net een laptop gekocht waar Vista Hme Premium op voorgeinstalleerd is.
Wat wil het geval? Ik kan MSN messenger wél installeen maar zodra ik MSN start, zegt de laptop dat Messenger niet meer werkt en sluit hem vervolgens af.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen? Ik gebruik messenger namelijk als communicatie middel met vrienden in de states.


Hoop op een reactie.:thumb:
 
versie 8.0 van msn ??
welke foutmelding ??
 
Messenger werkt niet meer (boodschap) Het programma wordt afgesloten.

Het is de Live Messenger 8.1
 
Ik heb die versie ook in combinatie met vista dus het wil wel werken.
verwijder het eens en haal eens een nieuwe versie op.
 
Hoi puppie,


Ik heb hem drie keer geunistalled en weer opnieuw geinstalleerd maar krijg hem niet werkend. Ik heb al in de map "SYSTEEM" een vinkje veranderd, op "advies" van Vista DEP??? De laatste versie blijf ik proberen maar het werk gewoonweg niet.

Overigens is het geen ramp dat ie het niet doet, maar alleen Skype gebruiken bevalt me niet. Niet al m'n contacten gebruiken Skype en ik ben meer een MSN gebruiker dan een Skype gebruiker.

Heeft iemand nog een goeie oplossing? Ik weet dat jullie mij in het verleden ook wel eens geholpen hebben, en met succes, dus ik ga ervan uit dat "we" hier ook wel uitkomen...lol
 
Deze site al bekeken.
 
Net gekeken maar vanavond ga ik ff serieus spitten.
Moeder de vrouw is jarig vandaag dus zodra de visite weg is....

Dank je.






Help elkaar en verbeter de wereld...:thumb:
 
proficiat en suc6 met het spitten :D
 
puppie,


FF een update,

Leuke verjaardag gehad, msn totaal 5 x geinstalleerd en geunistalled. Tóch nog een keer geprobeerd te installeren maar niet werken. Op de site die je me gaf een patch gedowload...niet werken. Ik dacht...ik geef het op en verwijder msn maar. In software (programmas) in het configuratiescherm zag ik een "herstel" mogelijkheid. Hadik hier maar meteen op gelet, had me veel frustraties bespaard. Goed...ik klik op herstellen en hopla...pappie is weer op msn bereikbaar.


In elk geval bedankt voor de hulp.:thumb:
 
mooi pa......:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan