vista en webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingrid35

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
hoi iedereen, ik heb pc met vista gekocht alles werkt behalve mijn webcam. zanderen kunnen mij wel horen maar het scherm is zwart. wat moet ik doen groetjes van ingrid

Hoi Ingrid,

gebruik je de webcam via msn?
Waarschijnlijk heb je de webcam dan nog niet goed ingesteld.
Om dit te doen ga je in msn naar: "Audio en Video instellen". :thumb:

beste bufnukkel, ik heb gedaan wat je zei, maar het beeld is nog steeds zwart wat nu

Is je cam Vista compatible of heb je wel de Vista drivers gebruikt?

hai raymond mijn webcam is blue vision 300k en op doos staat geschikt voor win 95, win 98, 2000,me,xp dat is toch goed? hij is ook wel geinstallerd alleen het beeld is zwart weet jijnog iets?

Samengevoegd tot een geheel. :)

@ ingrid35
Je kunt bij een reactie de
reply.gif
knop gebruiken.

Wat je had gedaan was een nieuwe vraag aanmaken. :)

Vista staat er helaas niet bij. Vermoedelijk toch eem driver probleem.
Windows NT en 2003 staan er ook niet bij en Vista lijkt daar nog het meeste op (t.a.v. drivers).

hai raymond mijn webcam is blue vision 300k en op doos staat geschikt voor win 95, win 98, 2000,me,xp dat is toch goed? hij is ook wel geinstallerd alleen het beeld is zwart weet jijnog iets?

Nee, dat is niet goed want er staat geen Vista bij ;)

Je hebt dus een camera die niet spoort met Vista en dat is je probleem en daar had je even op moeten letten !!

Wellicht even op de site van de fabrikant kijken of er drivers zijn voor Vista!!

Op de website staat al bijna een jaar dat ze met een nieuwe site komen, denk niet dat je daar nog veel van moet verwachten...

Lijkt Logitech wel dan met mijn webcam...roepen ze ook al een jaar....:p

Lijkt mij dat TS beter even een nieuwe kan kopen, zo duur zijn ze niet.

Maar dan wel opletten of hij Vista compatible is!!

iedereen bedankt voor zijn hulp, ik ga morgen een andere webcam kpen die wel geschikt is voor vista iedereen nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan