Vista en Windows live messenger 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

marrkus

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2007
Ik heb dus windows live messenger 8.1 geinstalleerd omdat er staat dat deze met vista omweg kan als ik me aanmeld blijf tie continue laden !
Eh wat nu?

Heb je al geprobeerd om met een andere msn account in te loggen? Als dat ook niet werkt zou ik Live Messenger er gewoon weer af halen en opnieuw installeren of heb je dat ook al gedaan? Ik kan er geen concrete dingen over vinden op internet dus t zal geen algemeen probleem zijn met vista/messenger...

Succes!

En even tijdelijk een oudere versie? 7.5 ofzo? dan kun je in ieder geval msn gebruiken.

Iets anders zou ik ook zo niet weten... Als ik een oplossing tegenkom zal ik aan je denken

Ahh een andere schapenkop eh, Nee helpt niet :S
Me confergratie's staan gwn standaart?

Hoi !

Andere oplossingen in de link geprobeerd ?

Greetz,

Harry.

Harry bedoelt dat je het (waarschijnlijk) in je eigen systeem moet zoeken. Hard/software probleem, compatibiliteits issue tussen bep. software of miss wel een rotte installatie dvd of gewoon een foutje bij het installeren, het kan natuurlijk vanalles zijn.

Maar zoals Harry al zegt en ik eerder ook al aangaf, het lijkt me niet dat dit een typisch
Vista <--> Live messenger 8.1 probleem is....

Ik draai zelf Vista Ultimate NL met Live messenger 8.1 (8.1.0178.00 om precies te zijn) zonder problemen.

Draai je miss met een beta versie van Vista? Ik zou aanraden om een image te maken van je vista partitie en dan vista even opnieuw te installeren, als het kan evt zelfs van een andere dvd af. Als het dan nog steeds niet werkt kun je altijd nog je image terugzetten.

[edit] Oow Harry zelf was me alweer voor....:thumb: [/edit]

Laatst bewerkt:
Is het een originele dvd? Ik heb zelf wel eens gehad dat een backupkopie niet helemaal goed was en roet in het eten gooide. Of even een mail naar microsoft sturen en kijken of die weten of er een eventuele oplossing is.... Anders weet ik het ook niet meer... Eigenwijs pctje heb je staan geloof ik:confused:

[edit] Ik kwam dit net tegen op Techzine. Kijk eens of je daarmee geholpen bent.[/edit]

Laatst bewerkt:
Ik heb de cd Legaal gedownload en er een serial bij gekocht
via zo site wat je van school krijg als je ICT doe.

Ik heb een mail gestuurd maarja ik vind het vet *****,

Ja ik snap m maar ook bij een legale download kan er iets fout zijn gegaan natuurlijk bij t branden/downloaden.... Maareh heb je de link in mn vorige reply al geprobeerd?

de oplossing is dankzij ACER

Voor Windows Vista:

Ga naar Start - Alle programma's - Bureauaccessoires - RECHTSklik op "Opdracht Prompt" en kies voor "uitvoeren als administrator"
voer het volgende commando uit:
bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff
Hierna krijg je een confirmatie dat het is uitgeschakeld. Na een herstart is DEP uitgeschakeld in VISTA
en dat werkt echt !!! met dank aan ACER

Hoi !

Topic is van bijna 2 jr. geleden !

Inmiddels is er al een nieuwe messenger, dus.....

Greetz,

Harry.

geld voor alles met Vista en Messenger

alle problemen met het blokkeren van Live Messenger bij Vista worden hiermee opgelost, ook met de laatste versies van Live Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan