Vista en XP op verschillende hd's

Status
Niet open voor verdere reacties.

bataaf

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Heej,

Ik heb zojuist van mijn buurman de Seagate Barracuda ES (500GB) voor €50 van mijn buurman over kunnen kopen, inclusief 2 ventilatoren met 4/1/2 jaar garantie. Ik dacht; geschikt om vista op te installeren. Op mijn PC draait nu XP, maar ik wil vista ook wel weer is installeren, het liefst als DUAL-BOOT.

Mijn plan was om via de dvd op te starten en dan de nieuwe harde schijf als vista-harde schijf te gebruiken. Is dit een slim plan? Zoja, is het mogelijk om een dual-boot menu te creeren, zoals beschreven staat in de afgelopen nieuwsbrief?

Met Vriendelijke Groet en BVD,

Bataaf

Ik heb zelf XP en Vista elk op een aparte hardeschijf geinstalleerd. Ik maak gebruik van Vistabootpro om m'n dual-boot te laten werken. Als het goed is moet het lukken met de uitleg van de nieuwsbrief.

Als het goed is en je instaleerd Vista op je andere HDD dan creert die automatish een dual boot scherm (tenminste bij mij wel) zo niet kun je t altijd doen op manier van crash

verder kun je die 500 GB hdd dan tijdens instalatie in 2 partities doen,, 1 van 200 ander van 300,, is mischien wat fijner, ik weet niet waarvoor je hem gaat gebruiken verder,,
dan kun je op die van 200 vista instaleren + programa`s en op die van 300 bijv Films/downloads etc;)
ligt er maar net waarvoor jij m wilt gebruiken!

Groetjess Marco!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan