vista engels maar wil nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
ik heb hier een laptop van iemand die hem had geinstalleerd voor de 1ste keer (nieuwe laptop)en vergat om de taal op NL te zetten .nu staat hij op engels .ik heb acer gemaild met de vraag ,maar zij geven aan dat het pech is en je niet meer terug kan op NL dan meot je bij ons een nieuwe NL versie kopen mailden ze.ik heb gisteren een recovery uitgeprobeerd en daar wordt gevraagt welke taal je wil hebben.. NOU NL natuurlijk en dat gaat ie ook doen totdat alles gerecoverd is en het is weer engels,is er nu toch nog een mogelijkheid of is het echt pech hebben ,of kan ik nog de setup uit de recovery halen op een of andere manier en die weer opnieuw installeren ,ik zeg er wel bij dat deze laptop 2maanden draait en ik vorige week pas de recovery dvd heb gemaakt en gebruikt. er zat geen windows vista versie op dvd bij ,alles staat op een partitie.heeft er iemand nog een idee. alvast mijn dank voor de hulp

Dit kan als je Windows Vista Ultimate hebt met een MUI Taalpakket.
Ga naar -> Windows Update, -> Ultimate Extra's, en kies je Taalpakket (correct me if i'm wrong).

Als je geen Ultimate hebt, moet je waarschijnlijk een NL cd kopen en hem dan laten repareren, dat werkt ook ;).

Suc6

over welk model praten we...ik heb de aspire 9305awsmi en heb daar de nederlandse recovery dvd van.

Ik heb hier een nl taalpakket liggen voor de 64 bit versie maar daar zul je niet veel aan hebben ben ik bang.
Doe je niet aan nieuwsgroepen? want op ftd staat het vol met taal pakketten

Taal pakket wil alleen als je ultimate hebt.

Kan taalpakket niet over elke Vista versie heen dan??? alleen als je ultimate hebt krijg je de optie om die gratis te downloaden, een extra net als dreamscene.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan