Vista firewall of Kaspersky

Status
Niet open voor verdere reacties.

geraarbrtt

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Berichten
248
Wat zouden jullie mij aanraden kaspersky antivirus gebruiken samen met de firewall van vista of Kaspersky internet secuirity (antivirus en firewall in één) gebruiken zonder de firewall van vista?

Alvast bedankt.
 
KIS is meer dan alleen AV en firewall, je hebt in v7 ook Privacy control. Parental control, anti-spam.
 
Ben het eens met Frank, maar toch even wat extra informatie, die misschien handig is.

De firewall die in het goede pakket KIS zit, is beter dan de Windows Firewall die standaard in Vista zit. Dit verschil zit 'm voornamelijk in de opties en mogelijkheden van de firewall. De Windows Firewall van Vista is verbeterd ten opzichte van de firewall van XP. Je hebt genoeg aan de Windows Firewall, maar voor de extra opties en mogelijkheden, en de betere controle op inkomend en uitgaand verkeer maken van de firewall van KIS een betere keuze.
 
Wat zouden jullie mij aanraden kaspersky antivirus gebruiken samen met de firewall van vista of Kaspersky internet secuirity (antivirus en firewall in één) gebruiken zonder de firewall van vista?

Alvast bedankt.

Of je Vergeet ze alle twee( De firewalls)...

Probeer eens Kaspersky Antivirus met de Comodo firewall.(Nederlands)..
Zeer goed Aangeschreven en Gratis....;)

supernova<:shocked:
 
Lijkt me geen goed plan, die (goede) Comodo firewall is nog niet geschikt voor Vista!
 
mrmusic je hebt helemaal Gelijk..
Overheen Gelezen..!

supernova<:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan