Vista formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gangkill

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Na heel wat gedoe om mijn laptop te herstellen, heb ik de hoop opgegeven.
Nu wil ik hem dus in mijn dell pc stoppen(de hdd) en dan formatteren, maar moet nog even een kabbeltje of externe hdd behuizing kopen. Of kan ik het kabeltje uit de hdd waar xp op staat die er nu in zit. En dan de schijf formatteren.
Aangezien ik alleen een recovery dvd hebt moet ik ook nog een vista installatie cd. Nu ga iemand mij de tip om zo'n trial te downloaden. ( ben nog niet een goede site tegen gekomen om deze te downloaden). En is die versie ook te branden op een cd en bootable te maken? Want dan kan ik hem waarschijnlijk wel weer booten....
En dan moet ik bij de installatie toch gewoon de code invoeren die achter op de laptop staat. En moest je dan ook nog bellen naar onze vriend Bill Gates of een van zijn medewerkers, aangezien hij er mee gestopt is...

MvG

Gangkill

recovery dvd heb je ...
die stop je in je dvd speler.
computer uit.
even wachten
computer weer aan en je start op van je dvd
en dan de herstel uit voeren.

Dit doet hij niet voor de zoveelste x. Hij pakt geen andere cd ook niet de bootable gemaakt linux cd...... Dus sorry dit is niet de oplossing denk ik.

zet dan in de bios dat de dvd de eerste boot device is.

volgorde staat op: Dvd, usb, hdd.

Maar daar onder stond ook nog iets zal zo even kijken iets met waar je alleen de hdd en de usb kon selecteren dus misschien ligt het daar aan

Bij boot priority staat dus die volgorde van cd, usb, en hdd.
En die andere stond er niet meer...
Maar weet iemand waar je die vista trial nou kon downloaden?

er is geen trail te downloaden van vista.....
maar als je dvd speler nu niet werkt dan heb je aan een trail ook niks....
jouw vista code zal op een trail niet werken.
dus hoe wil je dan vista activeren.....

Ok,,,,,

Dan breng ik hem wel weg naar paradigit mogen zij er naar kijken, want heb er geen zin meer in. En dat alleen door die stomme update van vista:S:S

vraag is voor mij opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan