Vista freezed

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Source

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
159
Oke, ik heb wat dingetjes in het register veranderdt (via tutorials) me C+D schijf gedefragmenteerd, updates van Microsoft gedownload en geïnstalleerd, opnieuw opgestart en sinds dien als ik in Windows inlogt gaat Windows na ongeveer 20 seconden freezen. Het domme is dat ik geen backup van Windows + het register hebt gemaakt dus ik kan het waarschijnlijk niet herstellen in veilige modus. Ik weet ook niet precies hoe ik het zonder plaatje/afbeelding kan beschrijven maar ga ervan uit dat Windows niks meer doet en dat ik ook niks meer kan doen.

Zal het misschien aan bepaalde processen liggen? Of ligt het aan bepaalde andere dingen? Ik heb die die zelfde dag voordat ik een reboot plaatste nog met AVG 8.0, CCleaner, Ad-Aware, Defraggler nog gescaned/gefragmenteerd.

mvg,

The Source

Dank bij voorwaard.
 
doe gewoon een systeemherstel:

configuratiescherm, system and maintenance, backup en dan aan de linkerkant staat system restore...
Even een tijd uitkiezen, dus net voor je het registry aanpaste en dan uitvoeren. Duurt niet langer dan 5 minuten, start je pc opnieuw op en dan is het weer goed.
 
Ik heb blijkbaar nu echt een groot probleem. Ik krijg namelijk nog steeds een freeze na de systeemherstel. :(

Edit: DJArtistic ik heb je op msn toegevoegd. :thumb:

Edit2: Ik herriner me weer dat ik het virtueelgeheugen in Vista hebt veranderd naar een ander getal. Ik ga maar eens het terug veranderen naar de standaard getal.

Edit3: Nog steeds het probleem niet opgelost. Ik begin te denken dat het misschien wel aan me processor zou kunnen liggen.
 
Laatst bewerkt:
ben je wel ver genoeg terug gegaan met systeemherstel?

het aanbevolen herstelpunt is niet altijd het beste ;)
 
dit had ik eerst ook heel irritant ben 4x trug naar de winkel geweest deed het dan 3 dagen en dan begon het weer op het laatst d8 ik (heel vreemd) ik haal bullguard er af en zet norton 2008 erop(had nog 2 van de 3 acc over) en sindsdien freezed mijn computer nooit meer:) das dan wel toevallig of mss was bullguard dan toch de boosdoener
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan