Vista/games

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomspiele

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Eej ik heb nu al een tijdje half life 2 voor mun pc (is xp)
ik koop een nieuwe pc met vista erop? (kan ik dan nog steeds half life 2 installere) of is dit onmogelijk omdat half life 2 niet bestemd is voor vista?

kan inderdaad zijn dat deze niet werkt onder vista
reken daar maar op
en als het wel werk mooi mee genomen.
ikk zelf heb dit spel niet dus kan het niet testen voor je

Volgens verschillende fora werkt Half-life 2 niet zo goed op Vista.
In dit artikeltje word ook over de problemen over verschillende spellen gepraat.
Windows Vista blijkt problemen te geven wanneer gamers een van de meest favoriete genres spelen: first person shooters, oftewel schietspellen.

De spellen Counterstrike, Half-Life 2, Doom 3 en F.E.A.R. blijken niet goed te werken onder Vista waardoor het systeem vertraagt of zelfs crasht. Volgens experts ligt het probleem in halfbakken drivers voor grafische kaarten en Vista's rendering enigine Directx 10.
Microsoft stelt in een reactie duizend populaire spellen van de afgelopen vijf jaar te hebben getest. Het merendeel van deze games gaf geen problemen volgens de softwarefabrikant.
Het nieuwe Directx 10-systeem wordt nog door geen enkele spellenmaker volledig benut
Bron:computertotaal

Er is wel een kleine vooruitzicht voor de spellen zoals hier staat op Vistainfo:
http://www.vistainfo.nl/vista_nieuws/vista_nieuws/nvidia_komt_met_bugvrije_vista-drivers_/

weet iemand of ik dan wel cs 1.6 kan spelen p[ vista, en anders daarvoor ene patch kan downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan