Vista heel traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
292
Hallo,

Sinds december heb ik een nieuwe acer computer gekocht.
Sinds gisteren is hij heel erg traag met opstarten. Kan wel anderhalf uur duren.
Als die eenmaal alles heeft opgestart is hij nog steeds erg traag. Hij geeft ook gelijk een foutmelding aan zodra hij gestart is. Indexeerfout geeft hij aan.
Wat kan ik er het beste aan doen.

Alvast bedankt,
Gr.
 
post de fout eens

post de fout eens dan kan ik het zien.

Hallo,

Sinds december heb ik een nieuwe acer computer gekocht.
Sinds gisteren is hij heel erg traag met opstarten. Kan wel anderhalf uur duren.
Als die eenmaal alles heeft opgestart is hij nog steeds erg traag. Hij geeft ook gelijk een foutmelding aan zodra hij gestart is. Indexeerfout geeft hij aan.
Wat kan ik er het beste aan doen.

Alvast bedankt,
Gr.
 
dat kan ik helaas niet doen, ik zit nu op een andere pc. want die van mij kan geen eens meer internet explorer openen. Maar volgens mij word de foutmelding gegeven via windows defender.

mvg,
 
Quote

Staat er een virus op ofzo en anders de schijf formateren en dan vista er weer op of wat ik zou doen xp erop (xp is beter)

dat kan ik helaas niet doen, ik zit nu op een andere pc. want die van mij kan geen eens meer internet explorer openen. Maar volgens mij word de foutmelding gegeven via windows defender.

mvg,
 
ik durf het niet te zeggen, mijn virus scan vind niets.
En zou graag windows er op nieuw op willen zetten. alleen toen ik de pc bij de mediamarkt kocht heb ik eigenlijk nooit een cdrom met vista er op gehad. hij installeerde vista gelijk toen ik hem er voor de eerste keer opzette. is daar een andere manier voor om hem weer te formatteren en dat vista weer automatisch opnieuw opstart/installeerd?

mvg,
 
heb je geen oude back-up's meer?

was makkelijker geweest als ik de fout gezien had

ik durf het niet te zeggen, mijn virus scan vind niets.
En zou graag windows er op nieuw op willen zetten. alleen toen ik de pc bij de mediamarkt kocht heb ik eigenlijk nooit een cdrom met vista er op gehad. hij installeerde vista gelijk toen ik hem er voor de eerste keer opzette. is daar een andere manier voor om hem weer te formatteren en dat vista weer automatisch opnieuw opstart/installeerd?

mvg,
 
Systeem herstel naar een datum van voor dit gebeurede al geprobeert?

En waarschijnljik had je zelf de recovery dvd moeten branden na de aanschaf van de pc.
 
Ik heb de fout kunnen opschrijven. Hier komt die!

Indexeerfunctie van microsoft windows search werkt niet meer en is afgesloten. Er is een probleem opgetreden waardoor de toepassing niet goed meer werkt. U krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

Alleen verder krijg ik de computer niet verder aan de praat. Wel heb ik het voor elkaar gekregen. Dat hij voor hij opstart een schijfcontrole uitvoert. Alleen die stopt aan het begin van de scan. zonder dat hij voltooid is en start windows op maar net zo traag als voorheen.
 
Ja heb ik al geprobeerd, want dat gaf de computer zelf aan. Maar ik kan helaas geen zelfgekozen datum kiezen. hij brengt het terug naar gisteren. alleen toen was die ook al traag.
 
opstarten

bij het opstarten kun je op bv. F5 of wat jouw pc heeft drukken.
Daar staat soms ook systeemherstel of naar de fabrieksinstellingen.
 
Volgens mij heb je gewoon nog garantie. Dus mochten alle oplossingen (bovenstaand) niet werken kan je de computer ook naar de MediaMarkt servicecenter brengen. Vergeet dan niet ALLE verpakkingen mee te nemen.

Gr,

Jordy
 
Het opschonen van het register kan deze foutmelding voorkomen...

Het traag verlopen van de pc, is minder waarschijnlijk afkomstig van fouten in het register.
Laat Ccleaner gwn even het register opschonen
 
opgelost

De mediamarkt gebeld en die kwamen met de oplossing Alt F10. om alles terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Iedereen bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan