Vista, helpen met het geluid aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

roberti1

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
Ik heb daarnet me pc opnieuw geinstalleerd, alles is goed gegaan gelukkig. Ik zat met wat problemen en ik werd het zat dus vandaar maar 1 van die problemen was dat ik geen geluid had, nu is ie op dit moment zoals ik hem aan het begin altijd al heb gehad. Hij geeft aan dat er geluid aan komt door het balkje dat op en neer gaat alleen er komt geen geluid uit.

Wie zou mij kunnen helpen, met behulp van links naar de juiste driver en alles? Het is iig een Realtek HD Audio Driver en de geluidskaart is onboard. Hij geeft aan dat via Realtek Digital Output er geluid uitkomt maar ik hoor dus niks.

Als je nog extra info nodig hebt, dan hoor ik het graag!
Iig alvast voor de moeite!:thumb:

thank het installeren ervan is goed gegaan, alleen er komt nog steeds geen geluid uit. Hij geeft nu wel aan dat het geluid via de luidsprekers gaan die eerst nog ´niet aangesloten´ stonden. Heb je enig idee wat er nog aan de hand kan zijn? Zo ja, hoe kan ik het verhelpen

ps hij geeft soms aan dat er geen stekkertje in zit bij Realtek HD Audio configuratie. Enig idee hoe dat kan ondanks dat het stekkertje van me speakers er wel inzitten?

Laatst bewerkt:
Het is niet nodig je vraag twee keer te stellen.
Je kunt hier verder gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan