Vista herinstallatie met recovery CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk DD

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
Berichten
5
Hallo,

Graag had ik willen weten hoeveel keer men een herinstallatie kan uitvoeren op dezelfde notebook met dezelfde recovery CD - Windows Vista ?

Ik had gehoord dat Vista maar één keer herinstalleerd kan worden. Klopt dit of is er een limiet ?

Als men de Windows Vista heractiveerd met Genuine - voor de updates - levert dit geen probleem ?

Wat is beter voor de herinstallatie = alles op schijf C op of op partities C-D ? Dit laatste is mij niet al te duidelijk...

Groeten

Dank voor assistentie...
 
Je kunt de recovery zo vaak gebruiken als je wilt [op dezelfde PC]...

Meerdere partities [2] is gemakkelijk als je veel documenten, foto's o.i.d. hebt.... die blijven bij een herinstallatie dan gewoon staan...
Maar met een recovery wordt alles weer naar de "fabrieksstand" teruggebracht..... dus helemaal schoon, met het aantal partities dat de fabrikant bedacht heeft... ga je daar aan sleutelen, kun je geen recovery meer doen, maar moet je een gewone installatie doen....
 
Laatst bewerkt:
Vista herinstallatie

Wat bedoel je met ?

De enige manier om je Windows problemen echt op te lossen, is het systeem te laten versnellen met 9,8m/s2

Weet je soms van herinstallatie op C ? (volledig) of op C-D . Wat is het beste ?

Thanks reeds voor het gevolg
 
Gevolg... zie boven....

Versnellen: uit het raam gooien!
 
Wat bedoel je met ?

De enige manier om je Windows problemen echt op te lossen, is het systeem te laten versnellen met 9,8m/s2

Weet je soms van herinstallatie op C ? (volledig) of op C-D . Wat is het beste ?

Thanks reeds voor het gevolg

Aangezien je recoverycd vermoedelijk zijn invloed gaat hebben op de C:partitie, moet je C:partitie intact blijven, daar mag je niet aankomen. Met andere partities mag je in principe doen wat je wilt geloof ik. Maar lees er voor alle zekerheid je handleiding nog eens op na.

9,81 m/s² is de valversnelling van de aarde in de benelux, wel goed gevonden:D
 
Wat bedoel je met ?

De enige manier om je Windows problemen echt op te lossen, is het systeem te laten versnellen met 9,8m/s2

Hij bedoelt hier niets mee. Dit is zijn handtekening en deze verschijnt dus in elk bericht dat hij plaatst. Heeft niks met jou vragen te maken. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan