Vista herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Mijn laptop kan haast allean werken in Veilige Modus. Nu heb ik haast alle gegevens op mijn externe harde schijf gezet. Ik kan een recovery doen vanaf den D . Maar later moet ik dan nog alles installeren. Kan ik ergens zien welke poorten of drivers ik moet installeren?
Lode

Bij de maker van de laptop of de driver cd opzoeken indien gekregen, vaak staan ze ook in een map op de laptop zelf die je kunt kopiëren.

Goedemorgen,

Op de site van je notebook kan je de drivers bekomen van je type notebook en bij apparaat beheer zal kunnen zien welke nog moeten .Maar denk als je gaat recoveren dat alle drivers mee geinstaleerd worden.

Ja ik weet dat de recovery op den D/ staat en daar staan ook de drivers. Maar hoe kan ik dan weten of die drivers wel allemaal geinstalleerd zijn.
Er loopt momenteel nog een ding dat loopt via Revo uninstaller Gereedschap en weet niet juist meer , maar ik geloof dat het ale de tracks aan het verwijderen is of iets dergelijks. Loopt al twee dagen. Zal dan zien of hij beter werkt. Indien niet dan Recovery vermoed ik.
Lode

Hoi,

Zoals eerder gemeld bij apparaat beheer kan je zien of alle drivers zijn geinstalleerd.

Maar dan moet ik nog op internet geraken he :D
Lode

Ik wou via F3 de recovery starten en het gaat niet. De BOOTMGR ontbreekt en ik moest Ctr+Alt+Del drukken om terug op te starten. Wat nu. Kan ik die ergens vinden?
Lode

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben er in geslaagd Vista terug te installeren, maar kreeg de boodschap dat mijn harde schijf is beschadigd en dat ik een backup moet moeten dat ik alles in de toekomst zou kunnen verliezen en zo dan eens willen uitzien naar het plaatsen van een harde schijf. Degene die er i nu in zit is WDC WD500 00BEVT-22A0R SCSI DISK DEVICE :WD-WX70AA9f2054 Waar zou ik het best kunnen kopen of zijn er andere schijven die eveneens in aanmerking komen. Zou ik ook mijn intern geheugen kunnen uitbreiden.
Lode

Merk : Medion P8610 REFERENCE Bus Clock : 133 Megahertz Ik heb hier vele gegevens die ik afgedrukt heb voor herinstallatie.
Lode

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb net mijn nieuwe Interne Harddisk geplaatst en Vista erop geinstalleerd met al zijn drivers. Nu wil ik een partitie aanmaken, geen problemen daarmee, maar mijn HD is 500 GB , hoe groot moet ik dan mijn nieuwe partitie aanmaken?
Heb ook een externe harddisk om gegevens op te slaan.
Maar nu kan ik die nieuwe partitie niet zien die ik aangemaakt heb.
Kan ze wel zien bij schijfbeheer, maar niet in Verkenner
Lode

Laatst bewerkt:
Heb het kunnen vinden hoe ze een naam te geven. Nu zie ik ze staan bij Verkenner.
Groeten
Lode

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan