vista hersteldisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobsg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 feb 2008
Na 3 jaar werd vista op HP Compaq 6720s wel een beetje erg traag.
Dus recovery disk 1 erin. Gevolg: systeem blijft hangen als er ruim 28% gedaan is (met disk 1). Dan, en dit is na drie keer wel voldoende) de melding: "0*4001100200001005". Aan disk 2 kom ik dus helmaal niet toe.
Van alles opgezocht op het net. Probleem komt regelmatig voor maar oplossing is niet gevonden.
Soms ligt het aan de harde schijf beweert men, soms aan de disk drive. Soms aan de CD (lijkt mij sterk met deze melding). Maar een oplossing heb ik nog niet. Is het probleem herkenbaar en zijn er oplossingen bekend???
Overigens: nu voorlopig "Ubutu 10.04" geïnstalleerd en laptop draait weer lekker. Maar ik ben nog teveel gewend aan Windows.

Is de laptop nog in orginele staat? Een nieuwe harddisk bijvoorbeeld kan al problemen geven.
Je kunt ook van iemand een vista dvd lenen en deze installeren met de licentiecode die onder de laptop op de microsoftsticker staat.

vista

Bedankt Sepke.
Heb alles weer aan de praat.
Maar wel op een andere manier dan jij suggereerde. En wel als volgt (misschien heeft iemand anders er wat aan).

PC in originele staat teruggebracht (interne geheugen veranderd).
Jouw suggestie geprobeerd---> helaas
Had nog een andere recover disk (van een desk top).
Deze gebruikt en laptop draaide weer.
Activeringscode van desktop gebruikt op laptop.
Code geaccepteerd!!
Update gedownload en alles draait weer!!!

(MAAR LAPTOP TOCH LEKKER DUAL BOOT GEMAAKT MET UBUNTU 10-4. WANT DIE WIL IK NIET MEER KWIJT. FANTASTISCH BESTURINGSSYSTEEM EN LANG NIET ZO LOG ALS WINDOWS (en veel goedkoper!!!!)):thumb::D

Jacobsg

Mooi dat het weer werkt, alleen hoop ik dat je geen problemen krijgt met updaten omdat je nu een licentiekey op twee computers gebruikt ( desktop en laptop ).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan