Vista Home Premium "herstellen"met CD's van andere pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

redcap

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2004
Berichten
96
Heb 2 laptops. Allebei met Vista als besturing. 2 verschillende merken de een een Arcer en de andere is een Toshiba.
Van de Arcer heb ik geen herstel cd maar wel van de Toshiba. Kan ik die van Toshiba ook gerbuiken voor de Arcer?
 
Volgens mij werkt Acer met een verborgen partitie van waaraf je kunt recoveren.
PC aanzetten en onmiddellijk alt-F10 ingedrukt houden. Dan zou je een scherm moeten krijgen vanwaar je je PC kunt herstellen naar de fabrieksinstellingen.

Wel eerst backups van al je belangrijke bestanden maken.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij werkt Acer met een verborgen partitie van waaraf je kunt recoveren.
PC aanzetten en onmiddellijk alt-F10 ingedrukt houden. Dan zou je een scherm moeten krijgen vanwaar je je PC kunt herstellen naar de fabrieksinstellingen.

Wel eerst backups van al je belangrijke bestanden maken.

Ga het proberen. Bedankt!
 
Heb alt F10 geprobeerd maar het werkt niet.
Heb je een altenatief?

Probeer in de bios van je computer te komen. In het hoofdvenster staat iets van D2D-> DEze moet ingeschakeld zijn.
D2D staat voor disc to disc. Dit maakt het mogelijk om je computer te herstellen vanaf de recovery partitie op de harde schijf.
 
Probeer in de bios van je computer te komen. In het hoofdvenster staat iets van D2D-> DEze moet ingeschakeld zijn.
D2D staat voor disc to disc. Dit maakt het mogelijk om je computer te herstellen vanaf de recovery partitie op de harde schijf.

Het is gelukt. Op de laptop(van mijn zoon) stonden Acer componenten die ik heb aangeklikt.
Hij is nu weer in oude staat maaar is ontzzzzzzzzzzzzzzetttend langzaam.
Heb cccleaner al gebruikt maar dat helpt niet. Het duurt bijna 4 minuten voordat het schermpje verdwenen is en dan komt welkom, dat duurt ook meer dan 2 minuten.
Heb je misschien een goede suggestie?
 
Het is gelukt. Op de laptop(van mijn zoon) stonden Acer componenten die ik heb aangeklikt.
Hij is nu weer in oude staat maaar is ontzzzzzzzzzzzzzzetttend langzaam.
Heb cccleaner al gebruikt maar dat helpt niet. Het duurt bijna 4 minuten voordat het schermpje verdwenen is en dan komt welkom, dat duurt ook meer dan 2 minuten.
Heb je misschien een goede suggestie?

Heb alle spellen die standaard op pc zaten verwijderd en hij doet het weer als een zonnetje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan