Vista Home Premium SP1 en Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
Berichten
379
HELPMIJ aub

Sinds enige tijd kan ik de site van Helpmij niet meer normaal openen.
Ik krijg, na een tergend langzame opstart van de site, op de plaatsen waar een plaatje of pictogram moet komen een vierkant mer een rood kruisje.
Ook de links werken niet. Het gekke is, dat als ik via de nieuwsbrief inlog in Helpmij.nl ik wel een normale opstart van de sit heb. Ik kan dan ook normaal manoevreren binnen de site. Klik ik echter op een link waardoor een nieuwe site wordt geopend, dan ontstaat het probleem weer.
De meeste andere sites kan ik wel normaal (vrij snel en met alle afbeeldingen) openen.

De webmaster van Helpmij kon mij niet helpen.

Vermoedelijk heb ik ergens in Vista Home Premium SP1 of in Norton360 een instelling veranderd waardoor dit probleem is ontstaan.

Wie kan me adviseren?

PS: Ik heb ook een dergelijk probleem met Picasa. Daarover heb ik onder Beeldbewerking een vraag gesteld.
 
Laatst bewerkt:
Alles gaat dus alleen maar traag op het internet wanneer je op de site van helpmij wilt komen?
 
Als ik op de link op de notificatie-email klik, dan duurt het ongeveer 2 minuten voor ik op de site kom en ik kan dan niet antwoorden omdat de link niet werkt. Ik krijg dan de melding dat: "De webpagina kan niet worden weergegeven"

Ik ben dus ook nu weer via de nieuwsbrief op het forum gegaan om te antwoorden.
 
Ik ga ervan uit dat je IE7 gebruikt..

Heb je hetzelfde probleem ook in Firefox? En andere websites gaan wel snel neem ik aan?
 
Ik gebruik inderdaad IE7 en Firefox heb ik nog niet geprobeerd (gebruik ik nooit).

Andere websites gaan wel lekker snel.
 
Al is geprobeerd om je cache files weg te gooien?

Extra -> Internet opties -> Verwijderen -> Bestanden Verwijderen

Doet soms ook wonderen..
 
Ik zou zeggen probeer eens uit met firefox, als het daar wel snel bij gaat dan weet je dat het iets met IE te maken heeft...

Heb je IE al eens opnieuw geinstalleerd ook?
 
Ga ik vanavond uitproberen.

Nu alvast bedankt voor het meedenken.:thumb:
 
In Firefox draait de website als een tierelier.

IE7 kan ik niet opnieuw installeren omdat ik steeds de melding krijg dat IE7 al is geïnstalleerd in Vista.
 
Met tierelier bedoel je super? :D
jah sorry maar sommige uitdrukkingen:shocked: :p

Download eens ccleaner en dowload via Ccleaner eerst je IE...
Dan schoon je je register ook nog met CCleaner en probereer dan nog eens IE opnieuw te installeren
 
Met tierelier bedoel je super? :D Inderdaad
jah sorry maar sommige uitdrukkingen:shocked: :p

Download eens ccleaner en dowload via Ccleaner eerst je IE...
Dan schoon je je register ook nog met CCleaner en probereer dan nog eens IE opnieuw te installeren

Ik heb Ccleaner geinstalleerd, het register opgeschoond, en gezocht naar het downloaden van IE via Ccleaner. Maar......hoe kan ik dat via Ccleaner doen?
 
euhm sorry ik heb een fout gemaakt :p
een beetje verward tijdens het typen:eek:

Ik bedoelde Unistalleer IE en maak je pc dan eens schoon met ccleaner en ook je register daarna.
Herinstalleer daarna IE.
Je zal hem gewoon terug moeten dowloaden denk ik, bijvoorbeeld hier
 
Ik bedoelde Unistalleer IE en maak je pc dan eens schoon met ccleaner en ook je register daarna.
Herinstalleer daarna IE.
Je zal hem gewoon terug moeten dowloaden denk ik, bijvoorbeeld hier

Precies zo gedaan, maar jammer dan.....:(

Er veranderd niets.:confused::mad:
Ik denk dat ik Firefox maar als standaardbrowser gebruik en IE7 als Firefox niet werkt.:rolleyes:
 
Ik gebruik Firefox altijd al als standaardbrowser en ik vind hem echt prima :thumb:

IE7 vind ik echt maar crap hoor...
Maar ja ik begrijp wel dat je het liefst IE zou blijven gebruiken, maar ik vind het natuurlijk heel raar dat je alleen maar problemen hebt bij deze site :confused:
Ik dacht dan dat het aan instellingen zou liggen van de browser maar als je je register hebt schoongemaakt en de pc ook gecleaned hebt zouden deze instellingen weg moeten zijn denk ik zo...

Weet je zeker dat er geen extra beveiliging is van je firewal of antivirus?

Het laatste wat ik nog weet wat je zou kunnen proberen is een IE fix
 
Ook IEFix lost het probleem niet op, dus....
ik geef het op!:evil:
Voor mij nu alleen nog maar Firefox.:cool:

Allemaal bedankt voor het meedenken.:thumb::thumb::thumb:
 
ja ik had het ook niet echt verwacht dat het iets zou helpen maar het kon altijd hé...;)

Het laatste wat ik nog weet is hitman pro uitvoeren maar ik zou het niet doen gewoon voor IE...
Je moet namelijk goed weten wat je aanvinkt en het is nogal agressief in schoonmaken enzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan