.Hallo,
Wellicht herkent iemand dit of weet iemand de oplossing.
Gebruik al jaren Outlook (uit MsOffice dus!!).
En eenmaal afgesloten wás outlook ook afgesloten.
Sinds 2007 in combinatie met Vista echter niet meer.
Ik werk met het PST-bestand op een USB-stick (Outlook op zowel pc áls laptop)
Sluit keurig Outlook af, voordat ik de stick verwijder .....
Maar elke zoveel minuten krijg ik het onderstaande bericht op m'n scherm (bijlage); dit dus, terwijl ik outlook 'netjes' afgesloten heb .....
Dús blijft kennelijk Outlook 'ergens op de achtergrond' resident geladen terwijl ik wel degelijk afgesloten heb .....
Daarnaast krijg is geregeld het bericht dat het gegevensbestand niet goed was afgesloten de vorige keer en dat het wordt gecontroleerd. Outlook is dan aanmerkelijk trager bij allerlei acties (Agenda-items toevoegen, Mails afhandelen e.d.). Dit is overigens ook zo, als ik het PST-bestand op de harde schijf heb staan!
Heb onlangs een recovery van de laptop gedaan en herinstallatie van MsOff2007 uiteraard maar ... het probleem blijft.
Ik ben geneigd om 2007 maar weer te verwijderen en 2003 er op te zetten, want naast deze outlookproblemen tref ik steeds meer andere aan.
Het zoveelste product dat Microsoft 'brak' weet af te leveren .... kennelijk
Wellicht herkent iemand dit of weet iemand de oplossing.
Gebruik al jaren Outlook (uit MsOffice dus!!).
En eenmaal afgesloten wás outlook ook afgesloten.
Sinds 2007 in combinatie met Vista echter niet meer.
Ik werk met het PST-bestand op een USB-stick (Outlook op zowel pc áls laptop)
Sluit keurig Outlook af, voordat ik de stick verwijder .....
Maar elke zoveel minuten krijg ik het onderstaande bericht op m'n scherm (bijlage); dit dus, terwijl ik outlook 'netjes' afgesloten heb .....
Dús blijft kennelijk Outlook 'ergens op de achtergrond' resident geladen terwijl ik wel degelijk afgesloten heb .....
Daarnaast krijg is geregeld het bericht dat het gegevensbestand niet goed was afgesloten de vorige keer en dat het wordt gecontroleerd. Outlook is dan aanmerkelijk trager bij allerlei acties (Agenda-items toevoegen, Mails afhandelen e.d.). Dit is overigens ook zo, als ik het PST-bestand op de harde schijf heb staan!
Heb onlangs een recovery van de laptop gedaan en herinstallatie van MsOff2007 uiteraard maar ... het probleem blijft.
Ik ben geneigd om 2007 maar weer te verwijderen en 2003 er op te zetten, want naast deze outlookproblemen tref ik steeds meer andere aan.
Het zoveelste product dat Microsoft 'brak' weet af te leveren .... kennelijk
Bijlagen
Laatst bewerkt: