Vista in het duits geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janszie0

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hai! Heb (heel dom) Vista in het duits geinstalleerd. En het is echt niet meer te veranderen, ook al ga ik terug naar de fabrieksinstelling. Die zijn nu ook duits. :rolleyes:Heeft iemand een idee hoe ik Vista toch naar het nederlands kan veranderen?
Vast bedankt, he! Groetjes, Jansz

Is het VIsta Ultimate? Want alleen bij die versie kan je de taal veranderen.

Er is nog een klein kansje om het terug te draaien, maar dat werk alleen als je nog niet geregistreerd hebt. Daarvoor zou je heel vista opnieuw moeten installeren.

Enige andere optie, voor zover ik weet, is het aanschaffen van een nieuwe licentie

Dank je wel voor je reactie! Nee,ik heb Home. Een nieuwe licentie is te duur en ik had me inderdaad al geregistreerd. Ach, ik ben er al aardig aan gewend, maar vind het gewoon zo dom van mezelf....en ga dan net zo lang door tot ik het in orde heb. Maar ja dit is dus hopeloos. Aber ich danke Ihnen voor je hulp! :thumb: Groetjes Jansz

welk merk en type laptop heb je?

bij een acer is het zo dat als je gewoon gaat recoveren dat je de geinstalleerde taal gaat blijven opnieuw installeren maar als je dan zelf aangemaakte recovery dvd's gebruikt kan ik wel uit zo'n 30 talen kiezen waaronder dus ook nederlands ;)

Hai! Ik heb een Fujii/Siemens (Amilo). Je hebt gelijk, dat het met een recovery cd wel moet lukken. Die ben ik nu aan het downloaden (tip van hier). Amilo is blijkbaar weinig flexibel....bij het installeren wordt het ook heel duidelijk aangegeven: "U kunt de taal niet meer veranderen". Maar dat leek me zo achterlijk! En ik zag alleen maar de opties duits, italiaans en frans toen ik mijn mooie nieuwe speeltje ging installeren. Dacht dus, dat wijzig ik later wel. Mooi niet, dus. Nu probeer ik het via de recovery....ben benieuwd.
Dank je wel voor de tip! Zou leuk zijn als het lukt, he! :thumb: Groetjes en nogmaals thanks, Jansz!

Jelpot, vergeet nog te vragen...ik heb een Acer recov cd geleend, maar durf die niet te installeren. Dan neem ik toch ook alle drivers mee voor de Acer? En ik heb F/Siemens.
Gaat dat goed? :o Of maar de download versie van Vista recov proberen? Groetjes. Jansz

Acer recovery gaan niet op een niet acer systeem werken.

Acer recovery gaan niet op een niet acer systeem werken.

inderdaad, acer recovery zal niet werken bij jou...

Ik zou eens je bijgeleverd boekje of dergelijk lezen of er daar niets instaat over zelf recovery dvd's aan te maken:thumb:
---
ik weet ook niet wat jij juist bedoeld met
Of maar de download versie van Vista recov proberen?
welke download versie?

Laatst bewerkt:
Over dat Acer gebeuren had ik ook al mijn twijfels...dus nu jullie dat ook zeggen, doe ik het niet. Bedankt, he!

Er stond hier een post van iemand (ik was even alles hier aan het doorspitten), die aanraadde een recov cd te downloaden, wanneer je geen cd/dvd van Vista had gekregen.
Maar weet niet meer waar die tip staat....snik.
Ik heb ook een recov dvd gemaakt van mijn systeem, maar dat is natuurlijk een duitse recov...:rolleyes:
Dus misschien kan ik met de recovery tip van hier wel weer voor de nederlandse taal kiezen. Moet hem nog branden en dan ga ik het proberen. Groetjes, Jansz!

Over dat Acer gebeuren had ik ook al mijn twijfels...dus nu jullie dat ook zeggen, doe ik het niet. Bedankt, he!

Er stond hier een post van iemand (ik was even alles hier aan het doorspitten), die aanraadde een recov cd te downloaden, wanneer je geen cd/dvd van Vista had gekregen.
Maar weet niet meer waar die tip staat....snik.
Ik heb ook een recov dvd gemaakt van mijn systeem, maar dat is natuurlijk een duitse recov...:rolleyes:
Dus misschien kan ik met de recovery tip van hier wel weer voor de nederlandse taal kiezen. Moet hem nog branden en dan ga ik het proberen. Groetjes, Jansz!

je kan dus inderdaad wel een proberen die recovery dvd aan te maken en misschien heb je dan ook wel zoveel geluk als bij mijn acer dat je dan wel uit verschillende talen kan kiezen ;)

Ja ik ga het gewoon proberen! Misschien kan ik dan uit verschillende talen kiezen. En heb dankzij de hulp hier in ieder geval een recoverydisk. Ik vind het nl echt heel lastig, dat je niet een dvd met Vista er op krijgt bij aankoop van je Pc. Bij XP kreeg je dat toch wel? Als er dan iets mis ging, kon je gewoon opnieuw gaan installeren. Maar jaaa...:( Iedereen bedankt voor de hulp, ben toch weer ff geholpen! :thumb:Groetjes, Jansz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan