vista instaleren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene210879

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
160
Hallo Allemaal,

Ik heb een nieuwe Hp desktop pc type A6740nl maar ik wil daar de fabrieks software vanaf gooie ik vind dat niks en ik wil daar miijn eigen vista ultimate op hebben.

Ik start de pc op met de vista cd van me zelf dat gaat goed maar op eens geef hij dat sata drivers niet kan vinden hij geeft aan dat het voor de dvd branden.
Ik kan die niet op hp en niet op google vinden wat moet ik dan doen zodat hij vista installeerd.

dvd branden is gh15l.
 
je zou in het bios de harde schijf modus van ahci naar ide kunnen veranderen...
misschien helpt dat wel, geef ook eens wat meer info over wat voor harde schijf je dan juist hebt.

Ik zou persoonlijk de onnodige sofware eraf gooien en dan verder met deze versie van windows blijven werken, je hebt namelijk ook betaald voor een productcode.
 
de schijf is samung 500 GB sata de schijf is het probleem niet wel de dvd brander die is op sata aangesloten vista zegt op eens er kunnen geen stuurprogramma's gevonden worden voor de cd-dvd station
 
wat doe jij voor werk ????????? je lijkt mij een pc expert want ik zit nu op de plek van de schijven om verder te kunnen installeren jou idee op het op ide te zetten werkt perfecht hij doet.


harstikke bedankt.
 
wat doe jij voor werk ????????? je lijkt mij een pc expert want ik zit nu op de plek van de schijven om verder te kunnen installeren jou idee op het op ide te zetten werkt perfecht hij doet.


harstikke bedankt.

Ha, ik een pc expert :p
Ik ben nog maar gewoon een student van 17j hoor ;) (6e jaar multimedia)
Ik interesseer me gewoon in het repareren/ in orde zetten van pc's en dit forum helpt me dan ook goed om bepaalde zaken bij te leren enzo :D

Maar, heb je dan nu vista ultimate kunnen installeren of wat heb je dan juist uitgevoerd, ik snap het namelijk niet meer zo goed omdat je zegt dat je cd/dvd brander geen stuurprogramma's kon vinden??? :confused:

Maar ja, graag gedaan zeker want je probleem lijkt wel opgelost :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan