Vista installatie driver probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThE PrOx

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Berichten
253
Zo na lang genoeg gegoogeld te hebben en al die zooi ben ik het nu ff helemaal zat :mad:

!@#$!@#$!@#$!@#$ VISTA!!!!!

Ik probeer dus zoals misschien al duidelijk is Windows Vista te installeren.
Ik had deze ooit aangeschaft maar na 1 vergeefse poging heb ik xp weer geïnstalleerd.
Nu heb ik een nieuwe pc gekocht en daar staat netjes 7 op en die werkt prima. Nu ga ik de update versie van 7 aanschaffen voor mijn andere pc, maar ik moet dus eerst vista erop hebben.

Van het begin:
- HDD Geformatteerd (Samsung HD103UJ) (SATA2)
-Windows installatie laad de bestanden.
-Windows geef een heel mooi scherm (Tot je denkt dat hij is vastgelopen en hem wil resetten, dan gaat tie opeens door)
- Kies je land en instellingen... prima (en weer wachten)
- Netjes mijn legale key intypen :) ( En NOG MEER WACHTEN)
- En dan vraagt de installatie opeens om een of andere driver. Nu dacht ik dat deze kon zijn van mijn CD/DVD speler.. maar hier kan ik dus geen drivers van vinden....
Dat is een Sony AD-7173s van de NEC generation of wat dat mag zijn.

en dat alles duurt bij elkaar zo'n goeie 2 uur... alleen om op het zelfde te stuiten elke keer.

Ik heb alles eraf gehaald wat niet nuttig is... (Card readers, geluidskaarten enz.)

Iemand een oplossing? Of heb ik een frisbee/spiegel van 100 euro gekocht?
 
Heb het zelf opgelost!

Na het gehannes met vista installatie heb ik maar weer XP erop gegooid (Wellis waar een gecrackte versie) en daarna legale vista eroverheen gegooid!

Nu wil ik 7 eroverheen gaan installeren, maar hij pakt de cd niet :S wordt een beetje leip van computers ondertussen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan