Vista installeert geen enkele driver meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chrisjuh123

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2007
Hey

Ik begin Vista zo langzamerhand een beetje zat te worden. Ik krijg namelijk elke keer, als ik een USB apparaat aansluit, dat hij drivers moet installeren. Opzich geen probleem maar dan krijg ik dit:

Ik heb die schijf niet dus dan klik ik op "Ik heb de installatieschijf niet. Andere installatieopties weergeven". En dan krijg ik dit:

Klik ik dan op "Naar een oplossing zoeken" krijg ik deze melding:

Dit doet ie bij elk USB apparaat, USB Sticks, Externe HDD etc, terwijl alle producten die ik wil aansluiten op Vista moeten werken. Een USB stick bij mij doet het bijvoorbeeld niet terwijl bij mn vader op Vista hij prima werkt!

Op google heb ik al wat gezocht maar kon niet echt iets bruikbaars vinden.
Wie o wie kan mij helpen met dit ROT probleem?
Groeten Chris

Laatst bewerkt:
Dit is een ide probleem
zijn je drivers voor ide wel correct geinstalleerd.
kijk eens bij hardware of daar geen fouten staan.

Dat kan ik toch vinden bij Apparaatbeheer?

Edit: In Apparaatbeheer zie ik, buiten de oranje ? van wat USB apparaten, geen oranje ? bij de opslag Controllers (waar A0DY0M4V IDE Controller staat) of bij IDE/ATA/ATAPI-controllers. Als ik ze dan open staat er: Dit apparaat werkt correct.

Laatst bewerkt:
ja klopt.

staat onder systeem en dan apparaatbeheer.

en bij de usb staat wel een foutmelding.....
kun je een screenshot van apparaatbeheer plaatsen.

en die maxtor 3200 is een externe harddisk??
daar zit nog een fout namelijk...de rest staat netjes en goed.

Klopt, is een Externe HDD. Die geeft dezelfde melding als alle andere USB apparaten. :confused::mad:

je hebt er toch geen hub tussen hangen die te weinig spanning afgeeft.

Nope, alles zit rechtstreeks op m'n PC aangesloten. Mijn speciale Vista Ready Boost USB werkt gewoon wel.:confused:

het vervelende is, is dat ik via die Maxtor een Backup wil maken zodat ik Windows opnieuw kan installeren. Ik heb veel iso's die ik niet kwijt wil vandaar dat ik Windows niet wil herinstalleren vooradt ik die backup heb.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan