Vista installeren..

Status
Niet open voor verdere reacties.

GMusic

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
Goedemiddag,

Ik vroeg mij af of ik windows vista kan installeren met een CD van iemand anders.
Vista zit op me pc maar werkt niet goed, kan ik die dan installeren van die CD van die andere persoon, ik heb zelf wel een eigen product key?

Of gaat die zeggen dat het een illegale kopie is ofzo?

Mvg,
GMusic

Voor zover ik weet is dat geen probleem, Als je je eigen product code gebruikt is het geen probleem om een andere cd te gebruiken (qua legaliteit in ieder geval). Uit het feit dat jij zelf geen cd hebt gok ik dat je een "merk" pc hebt met een voorgeinstalleerde vista (oem) erop weet ik niet hoe dat met drivers en dergelijke zit, dus ik zou als ik jou was eerst even kijken of je drivers wel beschikbaar zijn op de site van de fabrikant. Daarnaast hebben dat soort machines meestal wel iets van een recovery mogelijkheid/partitie. dus daar kun je ook even naar kijken

Voor zover ik weet is dat geen probleem, Als je je eigen product code gebruikt is het geen probleem om een andere cd te gebruiken (qua legaliteit in ieder geval). Uit het feit dat jij zelf geen cd hebt gok ik dat je een "merk" pc hebt met een voorgeinstalleerde vista (oem) erop weet ik niet hoe dat met drivers en dergelijke zit, dus ik zou als ik jou was eerst even kijken of je drivers wel beschikbaar zijn op de site van de fabrikant. Daarnaast hebben dat soort machines meestal wel iets van een recovery mogelijkheid/partitie. dus daar kun je ook even naar kijken

heb een HP pavillion M9150.be gekocht.
Software is inderdaad wel verkrijgbaar op de website.

De F11 toets voor de recovery werkt niet..
Tijdens de installatie van vista is me computer uitgevallen door dat ik de computer verschoof en de kabel eruit viel.
Sindsdien werkt die niet, hij probeert op te starten maar na een zwart sherm valt die weer uit dan reboot die, ik krijg ook geen kans om dat scherm van die installatie opnieuw op te roepen.

Laatst bewerkt:
Ellasar geeft al aan te wachten op je andere vraag.
Dus dan gaat er op deze een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan