Ik heb een laptop waarop Windows vista is geinstalleerd. Gisteravond werdt er gevraagd om te restarten voor een update, dat deed ik en ging toen slapen. Volgende dag was hij aan en kon ik gewoon voor een paar minuten pc'en tot hij vast liep.
Als ik nu probeer op te starten loopt hij meteen, nadat het opstarten klaar is (of bijna), vast, de taakbalk en alle geopende programma's bevriest en kan wel bewegen met m'n muis en hoveren op de iconen op de bureaublad maar wanneer ik er op één klik loopt mijn bureaublad ook vast en CTRL+ALT+DELETE werkt niet want dan krijg ik een zwarte scherm.
Ik zit nu in veilige modus met netwerkmogelijkheden, heb een systeemherstel geprobeert maar wanneer hij klaar is gaat hij dus automatisch opnieuw opstarten op normaal modus met dezelfde probleem.
Weet iemand wat ik kan doen?
Fujitsu Siemens Amilo Xi 2528 - Intel Core 2 Duo Processor
Windows Vista Build 6002 Service Pack 2
2 GB geheugen
NVidia GeForce 8600m GS
Heb geen windows vista cd meegekregen met deze laptop.
Als ik nu probeer op te starten loopt hij meteen, nadat het opstarten klaar is (of bijna), vast, de taakbalk en alle geopende programma's bevriest en kan wel bewegen met m'n muis en hoveren op de iconen op de bureaublad maar wanneer ik er op één klik loopt mijn bureaublad ook vast en CTRL+ALT+DELETE werkt niet want dan krijg ik een zwarte scherm.
Ik zit nu in veilige modus met netwerkmogelijkheden, heb een systeemherstel geprobeert maar wanneer hij klaar is gaat hij dus automatisch opnieuw opstarten op normaal modus met dezelfde probleem.
Weet iemand wat ik kan doen?
Fujitsu Siemens Amilo Xi 2528 - Intel Core 2 Duo Processor
Windows Vista Build 6002 Service Pack 2
2 GB geheugen
NVidia GeForce 8600m GS
Heb geen windows vista cd meegekregen met deze laptop.
Laatst bewerkt: