Wie o wie kan mij wel helpen?
Ik heb een hplaptop hp pavilion dv9000. uitvoering 9620 ed.
Heb een virus (trojan) op mijn laptop gehad en ik heb deze middels avg verwijderd. Ik heb ook wat programmas verwijderd zoals deamontools/nero e.d. De latop zag vervolgens de dvdbrander niet meer?. Vervolgens heb ik voor de zekerheid de recovery gedraaid om de laptop weer terug te zetten op de fabriekinstellignen. Ook dit zorgde er niet voor dat ik de dvdbrander weer kon gebruiken.
Ik heb op dit forum gelezen dat meerdere mensen deze vraag hier al hebben gesteld met succes!.
Echter bij mij heeft dat geen resultaat opgeleverd.
De dvdbrander staat niet bij mijn computer/apparaatbeheer.
Ik heb deze link geprobeerd :
http://www.tacktech.com/pub/roxiofix...perfilters.reg
(Zorgen dat de upper en lower filers uit het register worden verwijderd.)
Ik heb ook de accu uit de laptop verwijderd en de dvdbrander eruit en er weer ingezet.
Vervolgens zag de laptop weer de dvdbrander. Echter nadat ik een cd in de brander legde om software te installeren was de dvd brander wederom verdwenen? Maf. Heb weer het registerlinkje geprobeerd, brander eruit en erin. Nu ziet de latop weer geen E: schijf *&^*&%$*@$$
Wie helpt mij??
Ik heb als bijlage een prtsc van mijn register opgenomen.
alvast bedankt voor de reactie.
Robert.
Ik heb een hplaptop hp pavilion dv9000. uitvoering 9620 ed.
Heb een virus (trojan) op mijn laptop gehad en ik heb deze middels avg verwijderd. Ik heb ook wat programmas verwijderd zoals deamontools/nero e.d. De latop zag vervolgens de dvdbrander niet meer?. Vervolgens heb ik voor de zekerheid de recovery gedraaid om de laptop weer terug te zetten op de fabriekinstellignen. Ook dit zorgde er niet voor dat ik de dvdbrander weer kon gebruiken.
Ik heb op dit forum gelezen dat meerdere mensen deze vraag hier al hebben gesteld met succes!.
Echter bij mij heeft dat geen resultaat opgeleverd.
De dvdbrander staat niet bij mijn computer/apparaatbeheer.
Ik heb deze link geprobeerd :
http://www.tacktech.com/pub/roxiofix...perfilters.reg
(Zorgen dat de upper en lower filers uit het register worden verwijderd.)
Ik heb ook de accu uit de laptop verwijderd en de dvdbrander eruit en er weer ingezet.
Vervolgens zag de laptop weer de dvdbrander. Echter nadat ik een cd in de brander legde om software te installeren was de dvd brander wederom verdwenen? Maf. Heb weer het registerlinkje geprobeerd, brander eruit en erin. Nu ziet de latop weer geen E: schijf *&^*&%$*@$$
Wie helpt mij??
Ik heb als bijlage een prtsc van mijn register opgenomen.
alvast bedankt voor de reactie.
Robert.