Goedendag,
Ik heb een jaartje geleden van mn ex zwager een laptop gekocht, maar voordat
hij m aan mij heeft verkocht heeft ie hem naar een prutser gebracht die er een
illegale versie van windows 7 op heeft gezet..
Er stond eerst vista op maar kan me niet herrineren welke versie it nu was
de licentie code die achterop staat kan ik dus verder ff niks mee aangezien ik eerst basic heb geinstalleerd en daarna home premium.. maar bij beide werkt de code niet.
Nu heb ik de schijf niet geformatteerd voordat ik met de installatie begon (weet niet of
dit mn probleem veroorzaakt) maar ik kan m dus niet activeren en heb werkelijk waar geen idee welke versie windows erop stond
Ik heb een Acer Emachines e525 KAWF0
op internet zie ik verschillende OS staan die bij deze laptop hoort dus verder kom ik niet.
installatie cd zat er niet bij, was gewoon opstarten en installatie begon vanzelf (eerste keer nieuw uit doos dan)
enige ideeen?
mvg,
Mikey
-EDIT- of was het mischien toch xp.. weet t echt niet meer en heb hier nog maar 1 dvd om het goede os te downloaden lol
Ik heb een jaartje geleden van mn ex zwager een laptop gekocht, maar voordat
hij m aan mij heeft verkocht heeft ie hem naar een prutser gebracht die er een
illegale versie van windows 7 op heeft gezet..
Er stond eerst vista op maar kan me niet herrineren welke versie it nu was
de licentie code die achterop staat kan ik dus verder ff niks mee aangezien ik eerst basic heb geinstalleerd en daarna home premium.. maar bij beide werkt de code niet.
Nu heb ik de schijf niet geformatteerd voordat ik met de installatie begon (weet niet of
dit mn probleem veroorzaakt) maar ik kan m dus niet activeren en heb werkelijk waar geen idee welke versie windows erop stond
Ik heb een Acer Emachines e525 KAWF0
op internet zie ik verschillende OS staan die bij deze laptop hoort dus verder kom ik niet.
installatie cd zat er niet bij, was gewoon opstarten en installatie begon vanzelf (eerste keer nieuw uit doos dan)
enige ideeen?
mvg,
Mikey
-EDIT- of was het mischien toch xp.. weet t echt niet meer en heb hier nog maar 1 dvd om het goede os te downloaden lol
Laatst bewerkt: