Vista naar XP? hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

geordieke

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
ik heb een laptop met vista home premium ik zou heel graag naar windows Xp gaan ik heb een cd van xp als ik hem er in steek en reboot van cp ik probeer dan format te doen er komt dan op kan geen harde scfijf vinden plaats de harde schijf en restart de setup
wat te doen?
alvast bedankt :D

Hoi,

heb je al gecontroleerd of je hardware drivers voor xp er zijn dat wil de laatste tijd nog weleens niet het geval te zijn.

Modag

ik denk niet de drivers te hebben van xp waar te instaleren?

Hoi,

Ik weet niet welke laptop je hebt maar als je op de site van het merk op jou type zoekt
en dan drivers download als de drivers voor xp er zijn staan ze daar.

Modag

Hoi,

Welk type Acer heb je komt niet helemaal uit link te voorschijn.
Zag dat je aangepast had maar ik geloof dat dat niet wil gaan lukken van vista naar xp staan helemaal geen drivers dus ik zou het niet doen maar waarom wil je het doen als ik vragen mag.

Modag

Laatst bewerkt:
ik vind XP veel sneller het laad sneller en dat soort dingen bv ik heb op vista 90 processen
en op xp maar 30 dus al veele sneller daarom en ik vind het uiterlijk van xp ook veele mooier XD
want ik heb de wireless lan driver aleen maar nodig de rest van die drivers regel ik wel maar ik wil wel XP

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik weet niet hoeveel geheugen je er in hebt zitten daar zou je ook nog wat winst kunnen hale dan.
Maar als er geen drivers voor zij wordt het moeilijk lijkt mij .
En als je even googeld is het mogelijk om vista een xp look te geven.

modag

weet ik maar de vista naar xp look te geven is niet zo mooi dan de echte xp en die geluiden ook want in die cd van xp staan alemaal de drivers en ik wil zeggen ik heb dan nog altijd die processen over de 100 dus voor mij is het niet erg als ik geen geluid drivers heb en zo van die dingen ik vind die wil gewoon Xp XD en ik heb 4 GB geheugen dus dat valt nog wel mee

ik heb nog eens geprobeert voor xp te instaleren en deze keer beter naar de fout gekeken van die format er komt op de instelingen van de harde schijf te vereanderen of zo iets kweet niet wat hij er mee bedoelt ik bedoel kan ik iets wijzigen in mijn harde schijf zodat de format toch werkt?? en ik heb nog altijd herstel cd's

Laatst bewerkt:
of kan ik niet de format manueel doen ?? gewoon op computer dan eigenschappen format??

formatteren terwijl je windows vista aan hebt zal niet gaan lukken, aangezien een OS zichzelf niet zomaar verwijderd.

Waarschijnlijk werkt t formatteren niet, omdat XP je HDD niet ziet. Dit kan zijn omdat je misschien een SATA-schijf hebt, en dan moet je die in de setup van XP eerst installeren (volgens mij door op f6 te drukken) of het te slipstreamen in je XP-cd.

Dan kan je wel formatteren en XP installeren, maar dan zit je dus nog wel met je andere drivers die ook moet hebben!!

dat is niet erg die drivers staan op cd dat is geen probleem maar het probleem is nu ik snap niets waarvan je zegt en ik heb een Hitachi HTS542525K9SA00 schijf kun je me instructies geven waardoor ik format kan doen en xp kan instaleren :D

Laatst bewerkt:
kan iemand mij uitleggen hoe ik moet slipstreamen in je XP-cd >??

yay ik heb nog eens wat rond op google gekeken en nu blijkt dat ik aleen in mijn bios sata status enable moest drukken of zo iets ik wil maar zeggen het werkt nu dank ***lie alemaal voor jullie help :D en ik kan gewoon de drivers van vista op xp gebruiken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan