Vista naar XP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmaarrkk

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2006
Ik heb net een nieuwe laptop gehaald. het is een Aspire 5710G-4A2G16M. daar zat windows vista op maar omdat ik niet met dat besturingssysteem kan werken heb ik het eraf gehaald en xp media center op gezet, maar nu kan ik helemaal niks meer. xp netjes geinstalleerd etc maar ik heb niks meer.. tussen software staan maar 2 dingen bijv en ik kan niet meer op het internet ook al doe ik de crossed cable erin van mijn internet. Weet iemand wat ik nu moet doen? mijn laptop kan niks meer nu:S
alvast bedankt

Hoi,

Vraag: waarom zou je niet met Vista Home Premium kunnen werken?
Eerlijk gezegd: niet slim.

Maar goed: wat je moet proberen is alle drivers en software voor deze notebook de downloaden en installeren voor WindowsXP in plaats van Vista.
Of dat voor xp 'nog' ondersteund word in alle gevallen is echter de vraag.

Ik ga ervan uit, dat je de systeempartitie op de notebook (C:\ meestal ....) eerst hebt verwijderd met behulp van de installatie-cd van XP, voordat je xp erop hebt gezet .... ?

tuurlijk tuurlijk weet best hoe xp geinstalleerd moest worden maar vista is echt ***:P gebruikt gelijk 40% vna mn geheugen als ik niks doe:S nja iig het is gelukt.. gister tot 3 uur in de ochtend eraan gewrkt en heb de drivers gevonden via een weg die ik hier niet zal noemen. toch bedankt
met vriendelijke groet
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan