Vista naar xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muharremaydin

Banned
Lid geworden
8 apr 2009
Ik heb een compaq presario 500
het is gelverd met een windows vista besturings programma.
me laptop is helemaal traag geworden en gebruikt 100% cpu geheugen en 50 tot 60 % fysiek geheugen.
en hij werkt niet meer.
maar als ik m in de veilige modus zet werkt die wel. en ik heb een windows xp cd die ik wil instaleren
maar hij boot hem niet ? kan iemand me helpen

Kan je niet bepaalde functies uitzetten oid? Als dat kan moet je even de overbodige dingen uit proberen te zetten en kijken of er snelheids verschil is.

(of je moet gewoon een betere laptop/desktop kopen :o)

Ik heb al geprobeerd om processen te beiindigen maar hij blijft werken op 100% Cpu....en blijft traag doen alleen bij veilige modus doet die snel

Voor je gaat downgraden, eerst uitzoeken of er xp drivers beschikbaar zijn voor jou laptop!

Al gescant op virussen/spyware?

Ccleaner de boel al eens laten opschonen?

Inderdaad is CCleaner wel handig. Heb je eigenlijk wel een firewall en virusscan?

ik heb alle processen beiindigd. alleen 2 niet winlogon en nog iets. de systeem loopt gwn helemaal vast maar ik ga nu na boven en nu ff weer proberen want zit nu namelijk op de pc

Bij Taakbeheer heb je dat gedaan? Geen wonder dat hij dan niet werkt...

Voer nu eerst eens de stappen uit die we je gaven! Voor je gaat rommelen in de services!!!

ik heb ze nu aan t scanne gezet. ik ga over 5 min weer kyken maar ik denk niet dat dit resultaat toont.

Tja, jij komt met het verhaal dat je pc traag is. Maar je verteld niet sinds wanneer, of wat je gedaan hebt voor het optrad.

Een virus of spyware is heel goed mogelijk, overige troep waar de boel traag van word ook.

Dus om het een en ander uit te sluiten zal je toch de moeite moeten nemen om te kijken of het probleem toch hier ligt.

ik heb gesecand er stond dat er 1 spyware was die heb ik verwijderd. en hij doet nog steeds traag. ik denk dat t komt door windows vista weet iemand hoe ik windows xp erop kan krijgen

Nogmaals, eerst ALLE stappen doorlopen die ik je gaf!!! En overal bij vertellen hoe en wat!

Dus Ccleaner gebruiken.

Mocht het niet beter worden, ga je EERST uitzoeken of er drivers zijn voor xp voor jou pc en pas als daar een positief antwoord op is kan je XP installeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan