Vista naar XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hulsen4

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2008
Berichten
68
Ik heb een pc met windows vista, maar deze is nu behoorlijk traag en krijgt vaak foutmeldingen. Ik wil dus de gehele zooi verwijderen en OS opnieuw installeren. het probleem is dat ik geen installatie-cd van Vista meer heb. Kan ik er XP op zetten door middel van mijn installatie-cd van mijn laptop?
 
Ja waarschijnlijk wel
even je pc rebooten en dan je cd erin doen
en dan proberen te instaleren

ik hoor het wel ;):thumb:
 
Ik draaide op mijn laptop ook vista van een andere pc fabrikant ook OEM geloof ik
 
Gewoon even een serial van internet plukken alleen daar mag ik je helaas niet bij helpen
en daarna gewoon even het register cracken ;)
en je hebt een geactiveerde Windows xp
 
Hoi !

Installeren zal mogelijk wel lukken, maar aktiveren never nooit dus !

Advies is, plat gezegd: kul !

Greetz,

Harry.

PS: Je bedoeld mogelijk: het bios aanpassen ?
 
Laatst bewerkt:
Uhm,,,, snap het niet meer, ik heb hier nog gewoon een serial van xp laptop liggen, kan ik deze gebruiken om xp op mijn Tower te installeren?

Het gaat volgens mij voort ergens anders over zie boven de vraag...
 
Uhm,,,, snap het niet meer, ik heb hier nog gewoon een serial van xp laptop liggen, kan ik deze gebruiken om xp op mijn Tower te installeren?

Het gaat volgens mij voort ergens anders over zie boven de vraag...

Kan niet!
 
Hoi,

Die kun je wel gebruiken maar niet aktiveren !

Bill Gates is Sinterklaas niet !

Greetz,

Harry.
 
Omdat die key afgegeven is bij die laptop uiteraard....
 
Ik heb ook xp en laten we het erop houden dat die niet legaal is en die is nu ook al 2 jaar geactiveerd zonder problemen ;)
googlen naar key en die bij setup intikken en later activeren ;)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon even ter informatie :p
Hoe moelijk kan het zijn xp te instaleren gewoon cd erin booten instaleren key invullen
en dan even activeren
 
Hoi !

In de OEM-WinXP-CD zit o.a. 'n map,die zoekt naar bepaalde gegevens in het bios van de laptop/PC waarop geinstalleerd wordt.

Als deze gegevens niet gevonden worden is de XP-installatie dus a prior illegaal, en dus niet te aktiveren.

Daar veranderd 'n andere key dus niets aan, evenmin als het register, @applefaq !

Greetz,

Harry.
 
@ Hulsen4

Dan word het toch even googlen naar een windows xp ;)
Dat is trouwens ook zo gedaan, een kleine 600mb..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan