boardermad
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2008
Beste,
Vanmorgen stond er nog 16gb aan geheugen op mijn C partitie.
Maar na enige problemen was ik genoodzaakt om de computer werkend uit te zetten. (scherm was zwart en ik had geen muis meer... enja wachten schoot ook niet op want na 10 min nog steeds niks veranderd)
Maar nu vroeg de laptop of ik hem in veilige of normale modus wou opstarten,, ik koos normale..
Eenmaal weer opgestart kijk ik naar de C en er staat dan nog maar 12,9gb op..
Ik denk start even nog een keer opnieuw op.... is er nog maar 12,8gb beschikbaar :S
Volgende gedachten gingen naar defragmenteren... maarja dat nam na 10 min ook alweer 100mb van de schijf weg en die heb ik dus ook gecancelled..
Weet iemand hoe ik mijn 3,3gb terug kan krijgen?
Besturingsysteem is windows vista basic
Laptop een acer extensa 5220 met 2gb werkgeheugen
virus scan vind trouwens niks..
En het hybernate en/of sluimer bestand kan ik niet vinden...
Weet iemand wat ik kan / moet doen?
Thanks,
Maud
Vanmorgen stond er nog 16gb aan geheugen op mijn C partitie.
Maar na enige problemen was ik genoodzaakt om de computer werkend uit te zetten. (scherm was zwart en ik had geen muis meer... enja wachten schoot ook niet op want na 10 min nog steeds niks veranderd)
Maar nu vroeg de laptop of ik hem in veilige of normale modus wou opstarten,, ik koos normale..
Eenmaal weer opgestart kijk ik naar de C en er staat dan nog maar 12,9gb op..
Ik denk start even nog een keer opnieuw op.... is er nog maar 12,8gb beschikbaar :S
Volgende gedachten gingen naar defragmenteren... maarja dat nam na 10 min ook alweer 100mb van de schijf weg en die heb ik dus ook gecancelled..
Weet iemand hoe ik mijn 3,3gb terug kan krijgen?
Besturingsysteem is windows vista basic
Laptop een acer extensa 5220 met 2gb werkgeheugen
virus scan vind trouwens niks..
En het hybernate en/of sluimer bestand kan ik niet vinden...
Weet iemand wat ik kan / moet doen?
Thanks,
Maud

Laatst bewerkt: