Vista niet meer geldig?!?!? HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SparkyRih

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Berichten
37
Ik werk al een dikke maand met een geldige versie van windows vista... Maar nu opeens moet ik activeren??

Ik was wel bezig om een bootprobleem op te lossen . Het actievatie probleem ontstond nadat ik bestanden in de map boot op de c schijf heb overschreven met de bestanden uit de map boot van de vista dvd (vista zelf staat op de e)...

Kan iemand mij hier alsjeblieft helpen?
 
Dat is het juist.... ik kirjg steeds een of andere windows activation error.........

Edit: Ik word hier echt gestoord man........... kan ik hem ook overnieuw installeren??? staat toch op zijn eige partitie.....
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Je zou inderdaad opnieuw een herinstallatie, ofwel recovery kunnen doen.
Het is echter de vraag of dit wat betreft het activeren zal werken.

Nadat Vista is geïnstalleerd, heb je een maand de tijd om deze te activeren.
Voordat die maand verstreken is, krijg je herhaaldelijk een melding dat je nog moet activeren.
Jij geeft aan dat je die melding niet hebt gehad, voordat je bestanden in de 'bootmap' hebt overschreven.
Omdat je de genoemde meldingen de afgelopen maand niet hebt gekregen, is de kans groot dat de versie van Windows al geactiveerd was, maar dat de registratie daarvan door jou is overschreven.

Na een recovery krijg je dan onherroepelijk de melding dat het product al was geactiveerd en dat dat niet opnieuw kan .......
 
Bedankt voor je reactie...

Maar ik krijg het niet helemaal op een rijtje....... dat heb ik niet snel.... maargoed...

-Ik heb nooit een melding gekregen om te activeren, hij was gewoon geldig, alles zoals het hoort.
-Na het rommelen met die bootbestanden(bootprobleem lijkt trouwens wel opgelost, maar dat is even iets anders) kreeg ik deze melding opeens.

Wat is nu de beste manier om het op te lossen, die gegarandeerd werkt?
Volledige herinstallatie? Of kan ik misschien de oude bootbestanden(van gisteren) terug halen op een manier die ik nog niet geprobeerd heb...

Windows systeemherstel werkt trouwens niet...
 
Bedankt voor je reactie...

Wat is nu de beste manier om het op te lossen, die gegarandeerd werkt?
Neem even contact op met Microsoft Nederland, leg je probleem voor en zij zullen je met plezier helpen.
 
Opgelost...

Vista overnieuw geinstalleerd(gelijk ff een nieuw schermpje eraan gehange:D), windows update laten lopen... werkt weer perfect... nu nog even het systeem goed configureren en wat software installere, en dan kan ik weer:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan