vista niet meer opstarten door virtuele dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

v064891

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2008
hallo iedereen

ik heb onlangs een virtuele dvd cd-rom geinstaleerd nu dat kwam me niet goed uit :evil:
ik heb er een iso.bestandje opgezet en dat ging maar tot ik de computer herstarte
hij kapt er gewoon mee hij toond eerst het acer en intel logo dan een beetje informatie over de computer dan een balkje en het sprinkt naar de 2 de rij (hij knippert)
en hij stopt:mad::(:confused:
licht het nu aan de virtuele dvd cd-rom of aan iets anderes ik weet het is moeilijk maar weet iemand iets hoe dit te verghelpen

bedankt...dank bij voorbaat:thumb:

Opstarten in de veilig modus (F8 ingedrukt houden) en voor laatst werkende instellingen kiezen??

dat gaat allemaal niet voor ik op f8 kan drukken is hij al bezig

nu ik heb een cd gepakt van mijn vader zijn computer windows xp
nu die cd is windows xp x32 nl
ik krijg een foutcode 0x000000+b en nog andere rotzooi waar ik niets van versta zie ik ben 13 heb een beetje verstand van computers maar niet voor te weten wat die stopcodes betekend zou iemand mijn willen helpen

( ik heb mijn systeem specs nog niet getoond)

acer aspire m3640
intel pentuim dualcore 1.80 ghz
nvidia geforge 7100 256mb videogegeugen
seagate barracude 250 gb 7200 rmp/m
windows vista home premuim

En je hebt geen Vista DVD of herstel DVD ??

Die XP CD van je vader heb je bij Vista niks aan.

kijk in de bios of de HD als eerste staat bij bootvolgorde

het gaat niet eerst start hij op dat is goed maar dan komt er device niet gevonden welk device wil je gebruiken en ik heb naar your systeem repair maar alle opties werken niet startup repair ook niet hij zecht geen probleemen gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan