Vista of opnieuw Xp ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik moet mijn pc gaan formateren.
Amd Athlon 3200 64 bit, 1GB ram, 1 HD 7200 120 GB, 1 HD 7200 160 GB, Radion 9600XT.

Nu twijfel ik dus tussen XP en vista en nu was mijn vraag of de mensen die overgestapt zijn naar Vista hier tevreden over zijn of terug zouden willen naar XP ?

let op

dat wordt weer een oneindige discussie
je zal voors en tegens horen

het lijkt me dat het gewoon aan jezelf is en bevalt het je niet gaa je weer terug

let op

dat wordt weer een oneindige discussie
je zal voors en tegens horen

het lijkt me dat het gewoon aan jezelf is en bevalt het je niet gaa je weer terug

Hoeft niet persee als TS z'n moederbord bijv niet combetable is met Vista is het afgelopen ..
@TS is alle hardware combetable met vista ??
En als je Tevreden bent over Xp kan je toch gewoon daar blijven

dat is dus alweer een voor of tegen?

;);)

maar je snapt wel welke kant ik op wil/ga

Ja, maar mijn Xp is zo slecht momenteel dat ik zelfs dat niet meer kan installeren.
Krijg de foutmelding : error code 2755

Ik heb een tweede harde schijf bijgeplaatst en daarna mijn oude c naar die nieuwe schijf gezet.
Daar is iets verkeerds gelopen en nu staat een deel van xp op de nieuwe en nog enkele bestanden op de oude schijf.

Ja, maar mijn Xp is zo slecht momenteel dat ik zelfs dat niet meer kan installeren.
Krijg de foutmelding : error code 2755

Ik heb een tweede harde schijf bijgeplaatst en daarna mijn oude c naar die nieuwe schijf gezet.
Daar is iets verkeerds gelopen en nu staat een deel van xp op de nieuwe en nog enkele bestanden op de oude schijf.

hoe krijg je dat dan voor elkaar??:D:D

nou ja het is aan jou denk ik
maar als je tevreden bent naar xp waarom dan niet een nieuwe installatie zou ik zeggen

ik heb alles nog draaien
98
2000
xp en
vista.....

ik kan met alle goed overweg.
meeste gebruik ik op dit moment vista business omdat dat op mijn laptop zit.

Ga vista eens proberen, heb hier de ultimate liggen.

Nu ook nog een office ?
Gebruik nu office xp.

Denk aan de 2007 of 2003 versie.
Iemand een voorstel ?

bij office 2007 moet je er wel voor oppassen dat je het steeds in de 97 versie opslaat.
anders kan iemand met 2003 het niet lezen......

2003/xp maakt elkaar niet zoveel...het is het oog wat iets anders ziet..maar de functies blijven hetzelfde.

ik heb office 2007 en ben zeer tevreden!!:thumb: de layout is echt verbeterd en veel gebruiksvriendelijker!:D
maar ik dacht dat office 07 bij vista zat. of zit ik nu fout??

ik heb office 2007 en ben zeer tevreden!!:thumb: de layout is echt verbeterd en veel gebruiksvriendelijker!:D
maar ik dacht dat office 07 bij vista zat. of zit ik nu fout??

Jij zit fout.....je krijgt op een voorgeinstalleerd systeem een office voor 30 dagen....

Nee dan zit je jammer genoeg fout.

Ik ben zelf ook tevreden over Office 2007.
Overigens is het niet zo dat mensen met een oudere versie het niet kunnen lezen. Er zijn gratis compatibiliteitspakketen voor Office 2003 en Office XP. Dan kan je ook docx, xlsx en pptx bestanden openen met de oudere versies.

Office 2007 is wel prijzig, maar als je het het waard vindt, zeker aan te raden.

1 gig geheugen is in principe genoeg om Vista te kunnen draaien, maar als je dit gaat doen zou ik overwegen er een gig aan geheugen bij te plaatsen.

Net wat je zegt " in principe" maar mijn ervaring is dat het pas lekker draait vanaf 2 GB!

Mee eens?

Net wat je zegt " in principe" maar mijn ervaring is dat het pas lekker draait vanaf 2 GB!

Mee eens?

Mee eens!

Draai zelf geen vista maar moeders heeft een nieuw laptopje met 3 gig geheugen. Expres gedaan in verband met het fatsoenlijk draaien van Vista. En dan doet ze er eigenlijk helemal niets raars mee, beetje Zylom games en surfen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan