Vista of XP op laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jheroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
beste mensen,

ik ben inmiddels meer dan een week aan het lezen zoeken vergelijken en dubben over het volgende.

ik moet aan een nieuwe snellere laptop vanwege werken met grafische progjes zoals adobe photoshop en fireworks etc.
ook wil ik van 15`4 naar 17 inch.
ik heb goeie ervaringen met asus, dus ging ik daar weer kijken. echter, de ondersteuning bij asus voor nieuwe laptops is enkel gericht op vista, en het verhaal over vista kent iedereen onderhand wel :rolleyes:
het is natuurlijk zonde als je een snelle laptop hebt waar vervolgens vista 50% van je cpu maar even wegtrekt evenals een flinke portie geheugencapaciteit.
dus probleem: ik kan die vista er wel af gooien maar vervolgens niet de juiste drivers voor xp downloaden simpelweg omdat ze niet bestaan.

als ik voor dezelfde specs ga kijken naar toshiba (de grootste laptopboer ter wereld heb ik horen zeggen) dan vindt je laptops met ongeveer dezelfde specs zei het dat je er een jaar garantie bij kan kopen voor € 100,- ex btw :eek:
daarentegen heeft toshiba wél drivers voor xp op de site staan voor die nieuwe notebooks. ander nadeel (denk ik) het toetsenbord en de toetsen zijn grijs/wit dus snel troebel denk ik.

tsja.... dan buiten wat hierboven staat het dilemma: ga ik voor de asus met het risico dat ik inderdaad vista een grote ellende vindt en dus geen kant meer op kan met dat dure ding of ga ik voor de grijs/witte toshiba die wél die mogelijkheid heeft.. pfffffffff

wie heeft nog meer goeie tips?
ps: acer ben ik niet kapot van, is een beetje een volumemerk schuif door schuif door

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan