Vista onstabiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmie1

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Hoi allemaal, ik heb een probleem.
Ik heb een laptop met Windows home basic, 1024 MB werkgeheugen, en een
1.8 Ghz processor. Helaas loopt hij steeds vast... Ik weet niet wat er aan de hand is,
maar vaak start hij op, en dan kan ik iets doen, maar gaat het zo langzaam, en loopt hij dan vast. Ik heb alleen een virusscan draaien, en wat applicaties van Acer op de achtergrond. Als ik die met taakbeheer afsluit loopt hij alsnog langzaam...

1GB RAM is voor Vista ook wel een beetje weinig hoor...

maar ik heb het wisselbestand veel groter gemaakt, maar dit helpt niet

Welke processen nemen veel cpu-gebruik in beslag? Post anders hier eens gewoon een print screen van het tabblad processon bij taakbeheer.

Maar ik heb al een compleet antiviruspakket, alleen gebruikt hij veel werkgeheugen..;)

Maar ik heb al een compleet antiviruspakket, alleen gebruikt hij veel werkgeheugen..;)

ja ok, maar elke programma's werken anders en vinden dan ook wel eens andere zaken & zou je aub dan ook eens op de vragen willen antwoorden? ;)

Hij werkte daarvoor 1 keer vlot, totdat ik er op ging installeren...
Ik kan geen printscreen van de processen invoegen, want het lukt me nauwelijks hem op te starten... Je drukt op de aanknop, er gaan lichtjes branden en het beeld blijft zwart. NA een tijd komt er het ACER-Beeld, en komt het menu of ik opstartherstel wil doen of normaal opstarten. Bij beiden loopt hij meestal vast. Ik heb er 1 RAMkaartje uitgehaald om te kijken of het hielp(er stond op internet dat er alleen maar kingston RAM in mocht), maar geen verandering. Ik kan geen xp installeren, want CD/DVDspeler wordt niet herkend.

hebben jullie een idee wat het kan zijn?

Welke processen nemen veel cpu-gebruik in beslag? Post anders hier eens gewoon een print screen van het tabblad processon bij taakbeheer.

Mt name de processen van Acerprogramma's en AVG internet security nemen veel in beslag...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan