vista op verschillende cd's

• Onderwerp starter Onderwerp starter W0utR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

W0utR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2007
Hallo, ik heb via mijn school windows vista legaal gedownload van hun servers.

Nu wou ik die vandaag installeren op mijn laptop, maar merk ik dat ik geen DVD's heb, enkel CD's.

Ik weet nu niet of het mogenlijk is, maar kan je de bestanden niet opdelen en op verschillende CD's branden om zo toch nog te kunnen installeren?

Welkom op Helpmij.:)

Vista is voor zover ik weet een DVD uitgave. Mischien dat inpakken met bijvoorbeeld Winrar zou lukken. Ik denk alleen dat je erg veel cd's nodig hebt.

Welkom op Helpmij.:)

Vista is voor zover ik weet een DVD uitgave. Mischien dat inpakken met bijvoorbeeld Winrar zou lukken. Ik denk alleen dat je erg veel cd's nodig hebt.

bwa, met 5cd's moet dat lukken he.

Volgens mij moet dat wel kunnen gaan, maar miss is er een bepaalde volgorde die gerespecteerd moet worden

Weet niet of dat kan, misschien zal 'ie vragen ''plaats de volgende cd'' als 'ie merkt dat de juiste bestanden er niet allemaal opstaan...

Maar een 5-pack dvd's kost meestal rond de 5 euro..kan je toch net zogoed morgen ff langs een electronica winkel lopen en dvd'tjes halen? (is maar een suggestie hoor)

Om te kunnen installeren heb je toch de dvd nodig, dus waarom niet meteen op DVD zetten. Met die ingepakte bestanden, kun je Vista niet installeren.

Om te kunnen installeren heb je toch de dvd nodig, dus waarom niet meteen op DVD zetten. Met die ingepakte bestanden, kun je Vista niet installeren.

had ik een dvd gehad had ik het zo wel gedaan.

Maar heb hier enkel cd's liggen, daarom vraag ik het ook.

Nouja, het antwoord is dus ''nee''...

toch maar even morgen dvd'tjes halen.

Vista is er ook als CD-versie.
Dit is wel een speciale uitgave, dus die zul je apart moeten downloaden.

Nu moet ik zeggen dat k er zelf geen ervaring mee heb, maar kun je, als je een image hebt gedownload, deze niet mounten in een virtuele dvd-speler? :)

Hoi !

Oplossing van @ikself werkt ook prima, en je hoeft niets te branden !

Greetz,

Harry.

Maar dan kan je Vista toch niet installeren? De mounting wordt immers door Windows vastgehouden.

Hoi !

Ik ga ervan uit dat je Vista mount met bijv. Alcohol 120% onder Win XP.

Dan kun je Vista gewoon installeren op een vrije partitie, maar upgraden zal inderdaad niet gaan.

Eigen ervaring.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan