Vista opnieuw geinstaleerd,, MAaR?

Status
Niet open voor verdere reacties.

supajaimy

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2008
Heee, ik heb windows opnieuw erop geinstalleerd, maar me andere windows staat er zeg maar nog op,

Maar hoe krijg ik die oude eraf?? want ik had 2 g ram en nu maar 1.75.

praten we echt over vista.
dan heb je niet goed gelezen tijdens het opstarten en installeren van de nieuwe vista.
meteen in het begin kun je namelijk aangeven dat je de oude versie verwijderd wilt hebben.
en je ram verhaal ontgaat mij een beetje....dat heeft namelijk niks te maken met het aantal keren dat Windows geïnstalleerd is.

praten we echt over vista.
dan heb je niet goed gelezen tijdens het opstarten en installeren van de nieuwe vista.
meteen in het begin kun je namelijk aangeven dat je de oude versie verwijderd wilt hebben.
en je ram verhaal ontgaat mij een beetje....dat heeft namelijk niks te maken met het aantal keren dat Windows geïnstalleerd is.

Kijk ik heb vandaag, me vista instalatie cd, in me pc gedaan toen windows gewoon gestart was, toen ging ik het opnieuw instaleren,
Toen zei die iets van Als je nu windows opnieuwe instaleert, werkt je oude versie niet meer en die word opgeslagen in een map windows.old of zo iets, dus nu heb ik opnieuw vista erop gedaan, me bureaublad is gewoon leeg ;)

Maar nu heb ik wel minder ram

als je vandaag opnieuw geïnstalleerd hebt dan zou ik opnieuw beginnen eerst formatteren en dan installeren.
dan begin je weer vanaf nul.

zorg in je bios dat de dvd speler als eerste opstart staat.
dan dvd erin
computer uit.
even wachten
computer aan
dan goed lezen wat er allemaal staat....
oude versie verwijderen.....
formatteren
en dan installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan