vista opnieuw instaleren zonder CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

ik Sjoerd

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2007
beste,

ik wil vista op nieuw gaan installeren omdat hij een paar problemen heeft.
toen ik de pc kocht zat er geen cd bij bij het opstarten installeerde hij vista direct.

nu wil ik vista opnieuw installeren maar heb geen cd en geen herstel cd aan gemaakt

hoe kan ik dus vista op nieuw installeren?

Dat ligt aan de problemen die je hebt, maar die heb je er helaas niet bij verteld.

Eventueel syteemherstel gebruiken en terug naar een datum waarop er nog geen problemen waren. Vervolgens de cd maken...

systeem herstel werk er niet voor al zover mogelijk terug gezet en dat werkt niet.

de hooft problemen zijn: niet kunnen aanmelden als er afgemeld is of op andere gebruiker is geklikt. steeds melding dat host proces voor Windows service niet meer beschikbaar is.

Laatst bewerkt:
Heb je geen boekje meer er bij?
Je kan mss. ook een system-restore doen gewoon via je HDD..
Dan staat er een verborgen partitie op je HDD..

[Offtopic]Hierbij een vriendelijk verzoek je Avatar te veranderen. Het is niet echt een Avatar die netjes is.[/offtopic]

a naar Start, Programmas, Empowering Technology, en dan Empowering Technology aanklikken, dan krijg je een menuutje.

Klink dan op Acer eRecovery Management. daar kan je kiezen voor de backup terug te zetten die op de verborgen partitie staat. (fabrieksinstelling)

als je tijdens het opstarten eens op de F10 knop drukt....kom je dan niet in een verborgen partitie terecht van waaruit je weer opnieuw kunt installeren.
Acer zet namelijk dat soort dingen wel op je harddisk.
Moet je natuurlijk niet zelf al een keer de harddisk geformatteerd hebben.

zoals ik ik je bericht lees heb je ook Acer. zelf heb ik de acer software gebruikt.

02-01-2009 12:52 mrmusic
ga naar Start, Programmas, Empowering Technology, en dan Empowering Technology aanklikken, dan krijg je een menuutje.

Klink dan op Acer eRecovery Management. daar kan je kiezen voor de backup terug te zetten die op de verborgen partitie staat. (fabrieksinstelling)
.

allen de voorwaarden zijn hiervoor dat je je pc nog nooit helemaal leeg gegooid (geformatteerd) mag hebben.

wat er gebeurt is dat je pc na eventjes uit gaat en dan weer aan gaat. bij het aan gaan zal hij vista opnieuw gaan installeren, zoals bij de eerste keer dat je hem aanzetten.

hoop dat je er nog wat aan hebt

Sjoerd.

PS. als je dit topic helemaal had gelezen dan had je ook wel geweten hoe het was gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan