vista opnieuw installeren werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

PHoNie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Berichten
4
Toen Vista uitkwam heb ik mij een nieuwe pc aangeschaft en kochte ik er Vista Ultimate (oem) erbij.

Na enkele keren vista installeren had ik vista op mijn pc zoals ik het wou maar door dergelijke problemen met programma's heb ik uit woede vista eraf gegooid en terug xp opgezet.

Nu wou ik op andere partitie terug Vista installeren, want die cd heb ik nu gekocht, maar wanneer hij de files load van de cd krijg ik dan zo een achtergrondscherm met niets op en kan ook niets meer doen. (als ik me goed herinner krijg je normaal scherm om te kiezen waar je vista wil installeren)
Het is net alsof hij vista niet meer wil installeren, mss ben ik te kwaad geweest :shocked:

Iemand die me hierbij kan helpen?
 
Vista zal altijd op de C: partitie moeten staan. Dus alles eraf en opnieuw beginnen met Vista erop te zetten en daarna pas XP. Dan kan je daarna kiezen waar je mee wil opstarten,Download anders ook eens
VistaBootPRO.
 
Laatst bewerkt:
weeral opnieuw beginnen, miljaar

is het niet mogelijk om xp over te zetten naar het andere partitie?
 
Dat zou ik niet weten maar opnieuw beginnen zal zeker werken en anders blijf je rommelen . Het van het begin af opbouwen is het snelst en zekerst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan