Vista opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Berichten
436
Hallo,

Ik had dus een speciale Vista Gamer Editie gedownload (niet tevreden over)

Nu heb ik een nieuwe gedownload. (normale versie)

Nu wil ik die installeren. Maar het lukt maar niet, ik heb Boot Sequence goed staan (1e = CD rom, 2e is HDD 3e is Floppy)

Maar nogsteeds doet hij niet.. hij start gewoon Vista Gamers editie op!

Wat moet ik doen?

Mvg,Alex :thumb:
 
weet je zeker dat je hem goed hebt geinstaleerd?
probeer het nog maar een keer.
 
Ik heb dus als eerst (een half jaar geleden) de gamers editie geinstallerd.
Nu wil ik een andere versie. Gewoon. orginele versie (wel ilegaal)

Nu stop ik hem erin. Herstart ik mijn pc. maar start hij gewoon weer vista op. ik ga het nu proberen met Windows 7.

Ben zo terug! :thumb:
 
Hallo,

Ik begrijp hieruit dat je de setup nog niet kunt starten omdat de DVD niet word herkent. Hier is weinig aan te doen en ik zou een ander exemplaar zoeken.
Ik denk dat deze versie niet "bootable"=opstartbaar is.

Met vriendelijke groeten,
Theblindman.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist Windows 7 geprobeert te installeren. Maar, jammer genoeg. precies hetzelfde

Ik zal uitleggen wat er gebeurt/wat ik doe:

1. Ik start mijn PC op. Doe de gebrande DVD erin.
2. Herstart mijn PC.
3. Dan krijg ik start scherm (gewoon van Asus moederbord)
4. dan krijg ik een Wit streepje dat knipper op mijn beeldscherm...
5. Daarna krijg ik;l besturings systeem kiezen : Vista

Wat moet ik doen? :(

ps; windows 7 Beta is wel uit. Ik heb hem van FTD ( Nieuwsgroepen)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist Windows 7 geprobeert te installeren. Maar, jammer genoeg. precies hetzelfde

Ik zal uitleggen wat er gebeurt/wat ik doe:

1. Ik start mijn PC op. Doe de gebrande DVD erin.
2. Herstart mijn PC.
3. Dan krijg ik start scherm (gewoon van Asus moederbord)
4. dan krijg ik een Wit streepje dat knipper op mijn beeldscherm...
5. Daarna krijg ik;l besturings systeem kiezen : Vista

Wat moet ik doen? :(

heb je de boot wel eerst op dvd staan?
bijv.1.cd 2.floppy 3.hdd 4. network

ga nu eten!
reageer ff niet meer
 
Laatst bewerkt:
probeer het anders eens met burn4free als iso (image) te branden en niet als Data!
 
Ik heb Boot Sequence goed staan (als eerst cd) het is een .iso en ik heb hem gebrand met Nero. Lijkt me allemaal goed toch?

Nu heb ik nog een vraagje. ik heb net Vista geinstalleerd op een andere partitie. maar nu heb ik dus 2 Vista's op mijn PC staan. Kan ik niet die oude "gamers editie' vista verwijderen, en dan dat aantal GB's van die partitie bij mijn nieuwe partitie gooien :) ? Dan is het probleem ook opgelost. :thumb:
 
ja, gewoon die partitie formateren en dan toevoegen aan je nieuwe partitie met easues partition manager

wat heb je dan trouwens gedaan dat het nu wel is gelukt om vista te installeren?
 
Ik kan die partitie dus niet formateren...en.. hij deet het opeens wel.. maarja. Wat moet ik nu doen om die partitie te kunnen formateren? (want ik snap niks van dat programa.. volgens mij werkt het voor andere doeleinden)
 
Laatst bewerkt:
Ik kan die partitie dus niet formateren...en.. hij deet het opeens wel.. maarja. Wat moet ik nu doen om die partitie te kunnen formateren? (want ik snap niks van dat programa.. volgens mij werkt het voor andere doeleinden)

Ga naar computer en dan die hardeschijf waar vista gamer's editie op staat
formateren
 
En de andere partie?

Als ik de andere partitie formateer heb ik helemaal geen windows meer.

Ik lees dus net dat ik geen C: partitie kan formateren.. dan moet ik dus Vista installeren.. dus dan beginnen we weer bij het begin. Ik krijg een liggend streepje dat knippert.. wat moet ik doen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn D: schijf vanuit Gamers editie geformateerd, ja. maar nu kan ik niet meer in mijn gamers editie vista komen, dan zegt hij dat ik windows opnieuw moet installeren. :confused:
 
Ik heb mijn D: schijf vanuit Gamers editie geformateerd, ja. maar nu kan ik niet meer in mijn gamers editie vista komen, dan zegt hij dat ik windows opnieuw moet installeren. :confused:

Je moest hem vanuit de gewoone formateren

nu zul je vista opnieuws instelleren
 
Kan je ook lezen?

Als je boven aan leest. kan ik dat niet doen.. :thumb:

Sorry ik dacht dat je 2 vista's op je hardschijf had

nou probeer eens imgburn te downloaden

en daarmee te branden

en dan write imge to disk

ps hoe heb je hem eigelijk geformaterd?,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan